Inmiddels rijdt de BR 94.5 redelijk goed, heeft de juiste stoomslagen en mag dus in de dienst "kolenwagentjes", vandaag 34 programmaregels in het "apparaat" gezet, zodat hij op de juiste tijdstippen fluit en de stoomslagen op de juiste momenten "spreken" en, belangrijker, "niet spreken", dus op de stukken die verstopt zijn en als hij aan het remmen is.
De BR 03 is weer gerevideerd en de E 10.3 weer verwijderd van de stam oudere sneltrein wagens.

De E 10.3 staat nu voor een stam modernere sneltreinwagens, de V200, die die stam normaal trekt, maakt inmiddels zoveel koffiemolen herrie, dat hij eens heel erg grondig schoongemaakt moet worden en als dat niet helpt, voorzien moet worden van een nieuwe anker met tandwiel en als dat niet helpt moet hij terug naar de bergbaan, waar hij langzamer moet rijden.

De MacDonalds is klaar en staat nu naast de toren waar hij t.z.t. vast komt te staan, nu kan ik beginnen aan de Römerberg.

De muren van de toren van de kerk zijn bijna klaar, hier zie je wel dat Kibri geen topmerk is (of was, wellicht zijn echt nieuwe modellen beter), vooral de passing van de witte muren om de vensters is niet heel erg goed, de tekeningen voor de mallen was niet erg correct of de mallen zijn niet erg correct gemaakt, zo op het eerste gezicht zal ik ook wat moeite moeten doen om de hoeken netjes te krijgen.

Groet, Anne W