Ook hier is het herfstvakantie en ondanks dat ik een volgeplande agenda heb, was er ook een klein beetje tijd over voor mijn baan.
Ik ben maar is begonnen met één van de hellingen, de helling is om het dorpje heen draait.
Het begon natuurlijk allemaal met passen, meten en tekenen. Laat dat laatste nog echt mijn sterkste punt zijn... (not). Dit laat ik dan verder qua foto maar even achterwege.
Na het beginwerk, begon met de juiste hoogte aan ondersteuning zagen en neerzetten emt dit als resultaat! Het gaat om de buitenste ring aan stukjes hout. Middelste zijn de palen voor mijn dorp!

Daarna was het zagen, zagen en nog eens zagen en toen lag er dit:

Daarna even de rails erop leggen, klopt het zo... JA!

Plankjes vastzetten, rails vastleggen en even een trein erop laten rijden. Helaas reed de trein met horten en stoten. Was ik verrassend vond, aangezien het gister allemaal nog reed.
Blijkt dat één van de stroomdraadjes naar de rails afgebroken is en de toevoer dus niet goed meer is. Heb dus even geen reserve draad, dusse... Daarom blijft het even bij een foto, filmpje volgt nog

.

Nouja.. ik hoop van de week met de andere helling aan het werk te kunnen gaan en van de week ga ik mezelf (hoop ik) aanleren hoe ik moet solderen en hoe ik wissels aan een schakelaar/drukknopje kan gaan verbinden. Genoeg te doen dus, nu nog wat tijd vinden

!