Jaja, daar ben ik dan weer

! Kreeg al ongeruste berichten of ik nog wel aan het bouwen was

!
Dus ja, ik ben, in theorie, aan het bouwen. In de praktijk helaas niet. Erg druk met mijn werk en financiën spelen ook een rol natuurlijk, voornamelijk voor de ondergrond/tafel.
Nu heb ik van mijn vorige baan wel een aantal gipsplaten, maar weet niet of ik die wil gaan gebruiken.
Hieronder in ieder geval een paar foto's van de kamer hoe het er nu uitziet. Het is nu tijdelijk even de 'kattenkamer' met wat troep. Maar dat zal uiteindelijk weer veranderen... Als de katten het toelaten natuurlijk :p!

De kamer en hoe het er nu uitziet.

Alles netjes opgeruimd in dozen + wat dingetjes die ik ondertussen verzameld/gekregen heb.

De gipsplaten waar de vorige baan op lag, maar waarvan ik niet zeker weet of ik die ga gebruiken.
En dan hieronder mijn nieuwe baanplan. Ik weet dat ik de laatste tijd veel veranderd ben van baanplan en ideeën. Maar bij deze heb ik eindelijk ook een goed gevoel.
Het station (groen), de stad, industriegebied + rangeerspoor (blauw) en de locloods (oranje) staan op een hoog gedeelte, de rest loopt er onderdoor of erlangs. In het industriegebied of er linksboven komt een gat wat ik doorheen kan om daar ook te kunnen werken. Dit wordt uitneembaar, dus er komt wel scenery op te staan. Nja, dit is weer even een kleine update van mij