.. maar verder gaat de pret niet. 
Pierre, de jongens zijn ook nooit tevreden hé! 
De pompen vind ik al onwijs goed.
Dank je wel Roel. Ik ben blij dat die gasten af en toe wat roepen. Soms brengt je dat op een idee of uitdaging. Ik doe er mee wat ik leuk vind. Soms ga ik er op in en een andere keer doe ik er niets mee. Ennuhh .... sommige figuren kunnen ook goed voeren hè.

Wat ik steeds van jou leer is om dingen te maken van zeer goedkoop (en gratis) materiaal, zo nodig afvalrommel.
Dat maakt jouw werk zo fantastisch en respectvol.
Dat gaat vanzelf. Het is ook een soort sport geworden. Voor ik iets in de prullenbak gooi denk ik goed na of ik er iets mee kan maken. Of als ik iets wil maken denk/zoek ik daar iets voor wat ik in huis heb. Dit Maakt de hobby ook zeer betaalbaar.

Nadeel is dat je op een gegeven moment bijna omkomt in de rommeltjes.

Maar ja ... af en toe de bezem er door helpt.
en een praatje met het aardige meisje achter de kassa levert me een handvol gratis roerhoutjes op en mijn projectje kan starten.
Was je wel op tijd thuis? 
Niet echt ... ben nog langs het tuincentrum gefietst. Daar werkt ook een aardig meisje die mij regelmatig gratis van die groene binddraadjes toestopt waar je ook zoveel leuke dingen (bv bomen) mee kan maken. Zo heb ik verschillende adressen voor gratis spulletjes. Bij de lijstenmaker krijg ik restkarton, bij de Hubo restlatjes en zaagsel, de witgoed handel stukken piepschuim enz. Zo kan je overal wel wat bij elkaar sprokkelen voor nop.