Hahahaha Wim, aan de pillen heb er net 9 verminderd, waarvan ik voor 2 3/4 jaar bezig ben geweest met afbouwen.
Ik ga denk ik het baanstuk van LGB wat tegen de lange achterkant aanligt een weghalen, geeft in ieder geval ook wat meer ruimte om te staan waar ik wil, de rest ligt onder de schuine kant en over een trapgat en onder mijn verhoogde vloer.
Ik wil inderdaad de door mij suf gekochte H0 spullen weer eens zien, en niet denken van HUH had ik die ook al

dan kan ik als ik bezig ben met dat H0 gebeuren, ook eens rustig nadenken over wat doen we met die LGB baan.
En nu ga ik denk ik slapen ook al loopt me kop om en slaap ik tochnog niet, dus ga ik weer verder op de PC

@ Pierre, slaapt dus ook nog niet, dan blijft het toch een rondje van niks daar boven die H0 baan ja je zou kunnen slijgen en dalen, maar je hebt wel 7 meter nodig om over een ander spoor heen te komen.en dan ng blijft het een rondje, maar het idee is goed Pierre, had ik in het begin ook al gedacht om vanaf de grond tot boven mijn hoofd te gaan met die LGB baan meer een soort hele grote spiraal dus ( en die had ik al op youtube gezien ook dus gewoon 1 grote spiraal met boven en onderin een lus dus trein reed op buitenste spoor omhoog keerde in die lus en reet vervolgens via binnenste spoor weer omlaag, is ook niet erg leuk toch dan liever LGB eruit, kan ik de centjes steken in decoders enzo voor de LGB baan.