Zo, even mijn draadje onder het stof vandaan gehaald. Zag dat ik rond 14 juli nog serieus bezig was met verlichting aan te brengen in de galerij, maar daarna is het stil geworden. Okay, even een aardbeving meegemaakt in Hookyville, maar van serieuze bouwwerkzaamheden of aanleggen van infrastructuur was geen sprake. Daar zit natuurlijk wel een positief puntje aan vast, want dat betekent dat ik veel werk voor mijn eigen bedrijf moest verzetten. Nu hebben we even een rustige periode en kan ik weer wat verder.
Zo zijn er weer de nodige stoepen aangelegd en begint het wegennet in Hookyville steeds duidelijker te worden. Links moeten nog wat soepen aangelegd worden. Op het onderste deel ontbreken nog wat stoepranden en rechts is al wel een klein rondje aangelegd waar een grote boom komt te staan. Hier missen dus nog stoepen en stoepranden.
Voor het aangezicht: als je voor de treintafel staat kijk je tegen de linkerzijkant aan. Rechts wordt er dan nog een koppeling gemaakt met de huizen langs de stijgende weg. Vanmiddag plaats ik nog wat foto's met de panden en bomen erbij. Nu eerst kaalheid!

Wordt vervolgd!
Mvg,
Martin