Het wordt de komende periode steeds drukker met werk, maar tot nu toe slaag ik er wel in om af en toe een gaatje te vinden om verder te gaan met de 'stijgende weg module'.
Soms doe je werkjes die niet eens te zien zijn, zoals de muren tegenover de Manhattan Club aanbrengen, verven en verweren. Maar goed, het hoort er wel bij. Zo ook een extra styrenen plaatje bij het blauwe pand, waar eerst nog hout te zien was. Dat zal ook bij het bruine pand moeten gebeuren, maar daar is de stoep ook nog maagdelijk wit. In elk geval staat alles nu op de - door mij - gewenste hoogte. Oplettende kijkers zullen zeggen dat het bruine pand niet goed aansluit. Dat klopt, maar er zit hier een hele flauwe bocht in de huizenrij, wat op foto 2 wel te zien is. Het hoekpand en de Manhattan Club staan niet goed tegen elkaar. Moet ik even goed aandrukken, is niks technisch mis mee.
Alle aansluitingen voor de straatverlichting bevinden zich onder het bruine pand. De bodem van dit pand wordt met twee schroefjes vastgezet aan de steunpilaren, zodat ik altijd makkelijk bij de soldeerstrip met aansluitingen kan. In ??n pand staat toevallig al een ledje met een voetje, maar ik wil de etalage apart uitlichten, dus daar moet nog een koker aan de binnenzijde. En tegen de tijd dat dat gelukt is, zal ik ook verlichting in de andere panden gaan aanbrengen. Moet ik me eerst weer verdiepen in de spanning, weerstand aantekeningen en hoe het ook al weer zat.
Wat moet er nog meer: belijning van de weg, aansluittrapjes maken naar de twee hoger gelegen huizen en naar de trap naar de parkeergarage, strip boven parkeergarage doortrekken, lichtstrip parkeergarage aanbrengen (dubbelzijdig tape is in da house), hokje scoren voor de parkeerwacht, cola-automaat om de hoek plaatsen (en dan denken dat daarnaast de betaalautomaat staat) en slagboompjes (iemand nog een spoorboom over?).
Ruimte aan de voorkant van de weg laat ik nog even open. Hangt af van de aansluiting aan de linkerzijde en hoeveel extra ruimte ik heb om de ruimte onder de module te benutten. Immers, aan de rechterzijde komt aan de onderzijde de tunnel voor het dubbelspoor dat een halve draai maakt. Op een gegeven moment zal ik ook bewoners en auto's vast gaan zetten, maar dat komt vanzelf wel weer een keer. Misschien dat ik eerst een ander stadsdeel in elkaar ga zetten, waar de wegen niet stijgen. Wegen blijven overigens van hetzelfde spul als deze weg. Hoef ik deze module niet lager te gaan zetten om de weg op gelijke hoogte te krijgen met het hout van de andere stadsmodules.
Kortom, nog genoeg te doen. Tot slot nog even wat foto's.

Qua licht en scherpte is de volgende foto niet mooi, maar ik vind 'm wel een treffend beeld geven.

Mvg,
Martin