Auteur Topic: Winkelpanden en meer bebouwing  (gelezen 102605 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #275 Gepost op: 29 januari 2014, 19:48:29 »
Dankje Jack,
Ik zie dat het nog even wat meer in de verf moet. Die rommel tussen de vuilnisbak en die kartonnen doos ziet er namelijk een beetje uit alsof een hond dat net heeft zitten uitschijten.
Sorry voor voor mijn nogal beeldend taalgebruik.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #276 Gepost op: 29 januari 2014, 20:49:57 »
Ik zie dat het nog even wat meer in de verf moet. Die rommel tussen de vuilnisbak en die kartonnen doos ziet er namelijk een beetje uit alsof een hond dat net heeft zitten uitschijten.
Sorry voor voor mijn nogal beeldend taalgebruik.

Om te lezen niet zo erg ... als ik het maar niet ruik!! :o
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #277 Gepost op: 2 februari 2014, 14:34:46 »
Kleine update van m'n garage

Allereerst heb ik die ketting om het rolluik te openen en te sluiten er weer af gehaald. Om een anker te lichten prima, maar voor een rolluik te groot en te zwaar.


De ketting is vervangen voor een elektrische versie te bedienen met een schakelaar. Ondertussen is de olieboer ook langs geweest en heeft een nieuw vat neergezet.


De werkbank heb ik vervangen en uitgevoerd met laden. De oude werkbank gaat naar een volgend project en krijgt plek in een werkplaats langs het spoor.


De deur naar het kantoor achterin zit er inmiddels ook in.
Enfin, nog wat naakt aan de muur, rommel op de grond, een deel van een motorblok op de werkbank en het begint er op te lijken.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #278 Gepost op: 2 februari 2014, 17:22:59 »
Mooi ... mooi.. begint er werkelijk op te lijken nu Wim. Garage is bijna klaar?

Eerlijk gezegt vond ik die ketting wel wat hebben. Hij was wat zwaar maar toch wel leuk. Kan je niet gewoon een dunnere ketting ophangen in plaats van zo'n stomme drukknop.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #279 Gepost op: 2 februari 2014, 17:30:50 »
Bijna klaar?
Links moet nog een bezem bij dat olievat, er moet nog een lampje boven de werkbank achterin en wat op de werkbank aan de zijkant. Ik denk iets van een cilinderblok.
Stomme drukknop? ...ach, het is maar een uurtje werk.  :o En het is trouwens een draaischakelaar!
Die ketting had wel wat maar ik zal nog wel eens wat zoeken in het naaikamertje voor een wat fijnere ketting. Ja, we hebben hier tegenwoordig in huis voor elke toepassing een kamertje. Die schakelaar laat ik dan gewoon zitten.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #280 Gepost op: 2 februari 2014, 18:38:00 »
begint er nu toch wel heel erg op te lijken. Wanneer kan ik de auto brengen?
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #281 Gepost op: 2 februari 2014, 19:30:15 »
Dan moet ik eerst nog een monteur vinden.  :o
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

GGoos

  • Gast
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #282 Gepost op: 5 februari 2014, 14:16:18 »
Mijn mond valt open van alle prachtige details  :o

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #283 Gepost op: 11 juni 2015, 12:58:16 »
De tijd vliegt. Alweer een dik jaar geleden dat ik iets aan mijn winkelpanden heb gedaan. En ondanks het schitterende weer beginnen mijn handen weer te jeuken en heb ik zojuist voor €15,- weer wat winkelpanden gescoord via Marktplaats. Die meneer woont in Enschede, dus ik kon ze ophalen en de hele afhandeling was binnen een paar uur geregeld.


Leuk setje zo samen.


De naden laten hier en daar los en dat vind ik wel prima omdat ze dan makkelijker uit elkaar zijn te halen...


...want ik ga proberen om er weer complete bouwpakketten van te maken.


Die ik daarna weer netjes in elkaar zet. Een nieuw restauratieproject en een mooie aanvulling voor mijn andere winkelpanden.
Het is mooi weer, dus ik ga eens wat slopen.  8)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #284 Gepost op: 12 juni 2015, 19:53:57 »
Das een leuk straatje, past mooi bij je gracht (?)
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #285 Gepost op: 12 juni 2015, 23:00:02 »
Ik krijg steeds meer gracht, dus dat gaat wel lukken denk ik. Maar er moet denk ik nog wel wat veranderen: op de een of andere manier vind ik de klokgevels van de twee rechter panden niet kloppen. Ik denk dat ze te groot zijn. Hoe dan ook, ik moet eerst alles demonteren voordat ik er mee aan de gang ga.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #286 Gepost op: 13 juni 2015, 18:05:45 »
Mooi straatje!
De klokgevels zijn volgens mij niet te groot maar wel te hoog. Ze steken te ver boven de daklijn uit.
En dat tweede pandje van links, daar moet natuurlijk wel een AH in komen.

Pand van de eerste Albert Heijn winkel in Nederland.


Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #287 Gepost op: 13 juni 2015, 20:04:04 »
Mooi straatje!
De klokgevels zijn volgens mij niet te groot maar wel te hoog. Ze steken te ver boven de daklijn uit.
Te groot of te hoog. De verhoudingen van die gevels kloppen niet. In de architectuur bestaat er nog zoiets als de gulden snede (sectio aurea) en die wordt hier met voeten getreden. Kan best zijn dat ik er een compleet andere gevel tegenaan zet. Want die rollagen boven de ramen steken te ver uit de gevel en onder de raamkozijnen zitten twee vensterbanken boven elkaar.
Dat Zaanse geveltje klopt dan weer wel. Ik denk dat ze bij Pola wat beter hun huiswerk hebben gedaan. Ik weet nog niet wat ik met dat huisje ga doen omdat het zo’n typische West-Friese bouwstijl is.
Enfin, een boel om over na te denken. Voorlopig ben ik nog even bezig met rails leggen.  ::)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #288 Gepost op: 13 juni 2015, 20:32:09 »
Sinds wanneer ligt de Zaan in west-Friesland ? ??? ::)

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #289 Gepost op: 13 juni 2015, 23:27:09 »
Oké, oké, je hebt een punt. De Zaanstreek ligt wat lager.


Correctie: een typisch Zaanse bouwstijl.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #290 Gepost op: 20 september 2016, 22:36:59 »
De temperaturen op m’n zolderkamer beginnen weer een beetje werkbaar te worden. Dus ben ik vandaag maar weer eens bij mijn treinenwinkeltje in Enschede langsgeweest om wat verf in te slaan. En vanavond een paar uurtjes gewerkt.
Dit bouwproject ligt alweer ruim een jaar stil en het wordt hoog tijd dat daar weer eens wat aan gebeurt.


De slagerij heb ik vanavond voorzien van led-verlichting.


Het spul zit volop in de plakband om te drogen, dus de foto’s volgen. Voorlopig even deze foto zodat jullie een beetje weten hoe of het ook alweer zat.


Behalve dat ik verlichting op de zolderetage heb aangelegd, zitten er sinds vanavond ook raamkozijnen in de voorgevel, zodat het niet meer op een afbraakpand in de Amsterdamse Kinkerstraat lijkt.
Morgenmiddag volgen de plaatjes.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Raages

  • Gast
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #291 Gepost op: 21 september 2016, 07:09:11 »
Prachtig die antieke sfeer van een oude slagerij heb je goed weergegeven. Die dikke deur naar zo'n vriescel kan ik mij nog levendig herinneren.
Vaak hing er ook nog zo'n ouderwetse bakelieten telefoon aan de muur, met van die schaalbellen er op. En had deze slager geen houten hakblok?  :o
De slagers van toen hielden wel van een flink stuk vlees zo te zien.

Stafmarklin

  • Gast
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #292 Gepost op: 21 september 2016, 09:24:24 »
Wim, uw werkjes spelen in op de gevoelens van de wat ouderen onder ons. Dit tafereeltje doet mij bijvoorbeeld denken aan mijn peutertijd, waar destijds op de hoek van onze straat een dito slager actief was.  Zo ook het tafereeltje van de garage. Doet me denken aan mijn vader zaliger die zijn auto, een Opel P1, voor onderhoud binnenbracht. Toen ging alles nog wat gemoedelijker en mocht je zelfs wachten tot de auto voorzien was van verse olie en alle smeernippels onder handen genomen waren. Mooie tafereeltjes in een mooi tijdperk.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #293 Gepost op: 21 september 2016, 10:25:17 »
Ha Wim ... goed om te lezen dat er weer beweging op zolder komt. Die verlichting ziet er goed uit. Maar ik ben natuurlijk een zeurpiet ... is het niet mooier als er helder wit tl licht in zo'n vleeshakkerij hangt. Die slagers hadden allemaal van dat ongezellige licht waar wel het vlees er goed rood uitzag en de zaak fris en schoon leek. ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #294 Gepost op: 21 september 2016, 14:37:37 »
Inderdaad @Pierre, je bent een zeurpiet. Maar waar zou ik zijn zonder je feedback?
De vorige foto’s waren oude foto’s om een beetje een beeld te geven waarmee ik bezig ben. Maar ik heb zojuist meer foto’s gemaakt van de actuele stand van zaken.


De verlichting in de slagerij. Het oogt wat gelig, maar het zijn van die helderwitte leds van de Action.
En had deze slager geen houten hakblok?  :o
Deze slager heeft zeker een hakblok, alleen kun je die niet zien het achter toonbank staat. Ik heb een beetje afgeleerd om dingen te maken die je toch niet ziet.


De voorgevel met raamkozijnen. Op de eerste etage komt geen verlichting en op de tweede etage worden hooguit een of twee ramen verlicht. Dat het platte dak een kier heeft, komt omdat het dak er nog los op ligt. En om jullie geheugen nog even op te frissen: links komt een café en rechts de garage. Maar het kan zomaar zijn dat ik tussen het café en de slager nóg een winkelpand zet, met een beetje aan makkelijke etalage.


De doorgang rechts daar komt een trap of een deur... of een paar treden trap en dan een deur. Daar ga ik nog over nadenken.


De zolderetage gezien vanaf de achterzijde. Moet nog even verzinnen wat daar komt: een atelier met een schilder met natuurlijk een (of meerdere) naaktmodel(len), een ranzige orgie of een modelspoorbaan.
De achtergevel van dit pand is nog in de maak.

Wim, uw werkjes spelen in op de gevoelens van de wat ouderen onder ons. Dit tafereeltje doet mij bijvoorbeeld denken aan mijn peutertijd, waar destijds op de hoek van onze straat een dito slager actief was.
Ik denk dat ik daarom deze periode ook leuk vind om in te werken; geen modern gedoe zoals satellietschotels en dat soort onzin. Zoveel mogelijk nostalgie. Bovendien geeft deze tijdspanne mij de mogelijkheid om zowel met stoom, diesel en elektrisch te rijden.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #295 Gepost op: 21 september 2016, 15:54:03 »
Inderdaad @Pierre, je bent een zeurpiet.

Ik weet het.  ;D

Maar zonder meer ... mooi werk Wim. Ik heb me nog naar je voegen gekeken ... mooi man. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #296 Gepost op: 21 september 2016, 17:26:47 »
Dank voor je gezeur.  :D
Tussendoor vond ik in mijn rommeldoos nog een ander pandje dat misschien tussen het rijtje winkelpanden gezet kan worden.


Links de achtergevel en rechts de voorgevel. Een slecht inelkaar gefröbeld rommeltje. Ook de luiken zijn lukraak opgeplakt. Eigenlijk zijn alleen de raamkozijnen, de winkelpui en de ornamenten te gebruiken.


De leeggeroofde voorgevel. De achtergevel gaat denk ik terug in de doos. Ik vind de raamkozijnen van de achtergevel naar verhouding te klein.


Een frisse nieuwe gevel.


Omdat het baksteenplaat dat ik gebruik maar een paar millimeter dik is, snijdt het relatief makkelijk maar is het niet erg stevig. Er komt dus een dikkere laag styreen onder. Hierdoor wordt het ook makkelijker om rollagen en vensterbanken te maken. Bijkomend voordeel van zo’n dikkere buitenmuur is dat de raamkozijnen wat dieper in de gevel komen te liggen.
Enfin, later weer verder.

Ik heb me nog naar je voegen gekeken ... mooi man. ;)
Ik zeg het niet graag over mezelf, maar daar heb je wel gelijk in. Ik ben met name wel tevreden over de kleur van de voegen in combinatie met de kleur van de bakstenen.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Raages

  • Gast
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #297 Gepost op: 21 september 2016, 19:18:31 »
Dat zijn pas verbouwklussen. Wow!

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #298 Gepost op: 21 september 2016, 20:04:57 »
Valt wel mee hoor. Dit is nou zo’n typisch voorbeeld van scratch building en kit bashing. :D
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winkelpand(en)
« Reactie #299 Gepost op: 21 september 2016, 22:27:42 »
De basis is gelegd:


Nog een paar muurankers en vensterbanken en dan kan-ie in de specie.  8)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)