Leuk hoor, al die details. Misschien een open haardje erin met een knapperend vuurtje en een gedimde warmwitte
led voor in de schemerlampjes?
Beste Jack,
Een open haard was in mijn periode niet weggelegd voor de gewone man.

Ik denk dat een gewone kolenkachel volgens dit model meer past. In de kachel komt een thee-ledje van de Action.
Voor wat betreft de schemerlampen moet ik nog even verzinnen hoe of ik dat in elkaar frut; die lampenkapjes zijn namelijk nogal klein.

De slagerij vind ik zeer goed geslaagd. En inderdaad goed te zien vanaf de buitenkant.
Zou zomaar kunnen passen in de Franse havenwijk van Pierre
.
Dankjewel Roel,
Nu je het zo zegt: misschien komt dat wel omdat we voor een deel dezelfde onderdelen gebruiken. De herenkapper en de sigarenwinkel van Pierre hebben dezelfde winkelpui als mijn slager omdat ze uit dezelfde doos komen.

Je bent wel erg kritisch wat betreft de deuren. De deuren met de glaspanelen naast Gerrit vind ik best wel geslaagd.
Die deuren is ook niks mis mee, maar de paneeltjes onderin zitten niet gelijk en die heb ik eruit gehaald. Ongeschilderd lijkt alles best mee te vallen, maar na de een schilderbeurt weet ik dat de foutjes extra omhoogkomen.
Die slagerij ziet er leuk uit, maar het schilderwerk ziet er beroerd uit omdat de ondergrond niet perfect is.
En inderdaad Roel, ik ben kritisch en ik wil het elke keer weer nét wat beter doen dan de vorige keer.
Daarom hoop ik niet alleen op jullie welgemeende complimenten, maar ook op jullie ongezouten kritiek.
Ik kan het hebben.