Kleine update:

De verhoogde S-Bahnhalte. Het zit allemaal vrij los in elkaar gezet en dat is een voordeel, want voordat ik ermee aan de gang ga wil ik eerst zoveel onderdelen uit elkaar hebben. Op die manier kan ik er weer een soort bouwpakket van maken, zodat ik overal bij kan.

Die winkeltjes gaan er natuurlijk uit. Ik denk dat ik de hele boog eruit snij en er wat anders achter zet, zodat je meer dieptewerking in die boog krijgt.

Van dat viaduct met die ronde onderbouw ben ik erg gecharmeerd. In gedachten zie ik daar een FCS-stadsbus onderdoor rijden. De interieurs van papier gaan er natuurlijk uit en er komt iets in dat meer leeft.

Vier arcadewanden uitgevoerd in baksteen. Die lantaarns gaan er natuurlijk af en het worden strak ingevoegde bakstenen. Waar dit komt weet ik nog niet, dus weet ik ook niet of het winkels worden of garages. Deze winkels gaan er in elk uit.

Deze lager uitgevoerde arcadebogen zaten ook bij de aankoop.
Gelukkig heb ik nog heel veel bijpassende onderdelen van een vorige aankoop, dus ik kan voorlopig weer even voort.
Wanneer ik hier aan begin? Voorlopig nog even niet, want ik ben nog druk bezig met de zolder zoveel mogelijk te ontruimen.