Dit is het bewuste hoekje waar ik nog geen raad mee weet. Jou optie is beslist het overwegen waard Wim. Wat zeg ik ... dit gaat het worden. En dan mik ik die rare plastic boogbrug er ook uit. Dat ding vind ik al een hele tijd helemaal niets. Maak ik (ja Hans

) zelf een paar bogen die gelijk over het water lopen. Dan laat ik de bovenrand gewoon een stukje over steken zodat ik niet in de knoop kom met het laag gelegen spoor. Wim ... bedankt voor de tip.

Het project bovenleiding is ook afgerond. Aan het andere uiteinde heb ik ook nog een afspanmast gemaakt.

Maar ja … het ene project is afgerond en het volgende project kondigt zich al weer aan. Een hele tijd geleden deze vuurtoren op Marktplaats tegen gekomen en het is nu tijd om er eens wat mee te doen. ‘Tis een beetje een bouwval. Hij moet tegen de achtergrond (aan de zijkant) bij de haven komen. De verhoudingen van dit “ding” klopt voor geen kanten. Ik wil proberen om er een woning tegenaan te bouwen en hij moet zo’n 10 cm hoger gaan worden. Op de hoogte die hij nu heeft zal de lichtstraal een heleboel mensen wakker houden en dat kan niet de bedoeling zijn.