Update:
Vanmiddag nog even lekker aan het fröbelen geweest. Lekker opgeschoten. De vloeren in de werkplaatsjes geplakt en de achterwand er tegenaan gelijmd. In de achterwand heb ik achterkantjes van de werkplaatsjes los gesneden zodat ik ze later makkelijker in kan richten. Als alles via de voordeur moet heb ik een probleem. Nu de achterkant er tegenaan zit kan ik ook verder met de bovenkant.

Eerst nog even het kleine bouwvallige pandje dicht getimmerd. De deur is open gebroken en iemand heeft er een opslag van gemaakt voor oude olievaten.

Het pand van de werf en van de smid zijn voorzien van verlichting en de toevoer loopt via de bouwval.

Ik had nog twee figuurtjes liggen zonder benen en die heb ik achter het matglas van het smederijmagazijn geplakt. In het donker zijn ze net te zien als silhouetten die met elkaar praten of zo.

Het dak van het werfpand heeft een dak met grind (schuurpapier 180) Er moet nog een zinken rand langs. De bouwval is een losgeraakte en dus hangende gevelrand rijker en de smederij heeft een ladder naar de bovenverdieping en lekker doorgezadelde dakjes. Dit moet een volledig oud zinken dak worden. Dat is op zich al een dag werk.

Wordt vervolgd .....