Ach vent, wat doe je dat weer mooi! En de rijdraden, gestript deurbelsnoer of ga je een oude trafo afwikkelen? Wordt weer een feestje.
Morgen moet ik de hele dag werken, maar zondag overdag ga ik weer wat doen... ik krijg gewoon weer zin als ik jou zo bezig zie.
Dank je Wim.
De rijdraden weet ik nog niet maar dat zie ik tegen de tijd dat ik er aan toe ben wel. Ik heb nog drie stukken messingdraad (0,5mm) van 70 cm lang liggen. Dat is er misschien wel geschikt voor. We zullen het zien.

Werkse morgen man.
Ik heb van het weekeind ook nergens tijd voor. Zaterdag een reunie en zondag is mijn kleindochter jarig. Dan moet ik natuurlijk even het keukentje brengen.

Mooie verlichting Pierre. Mijn oude station was ook verlicht, maar daar kwamen de lapjes uit de pilaren omhoog. Dit is een mooie oplossing.
Wel een flink station hoor, Is dat de blikvanger van de baan of heb je ook gewoon veel ruimte?
Dank je Patje .. ik knutsel ook maar wat voor de vuist weg.

Het station is wel waar het om draait maar ik heb ook wel lekker de ruimte hoor. Maar je wil altijd meer. Er zijn nog zoveel thema's die ik eigenlijk zou willen maken op mijn baan. Misschien als de baan af is (voor zover dat kan) als diorama of zo.

Ik zeg vanmiddag nog tegen Rick, die Pierre moet maar een weekendje kamperen in Wolvega dan kan hij 2 dagen komen helpen met je baan hahaha.
Kunstenaar die je bent!!!
Dank je Semantha.
Eigenlijk ben je met je vraag een jaar te laat. Vorig jaar heb ik een rondje Nederland gedaan met de caravan en ben ik vlak bij jullie in de buurt geweest. Maar goed dat ik toen niet langs geweest ben. Dan had Rick dat mooi weer allemaal af moeten breken.

Maar neem van mij aan dat het veel leuker is om het zelf allemaal te doen. En als je raad nodig hebt kan je daar altijd mee komen. Op het forum maar ook via een PB of zo.