De kraan is nogal aan de lichte kant en om hem wat ballast te geven lijm ik een stuk van een m6 bout in de voet. De haakjes voor de draadjes maak ik van (hoe toepasselijk in december) ijzerdraadjes om kerstballen op te hangen. Nu kan het zaakje even lekker drogen en morgen testen. Ben benieuwd!
Ik vind het weer geniaal met die buisjes! Respect, ziet er veelbelovend uit!
Maar Pierre, omdat je maar aan ??n kant aan die poten trekt, trekt het spul nu niet scheef, of heb je dat gecompenseerd met dat gewicht?
Ik hoop wel dat je dat kerstballenhaakje gaat vervangen voor een meer passende oplossing. Je kunt het voortbestaan van dit pronkstuk niet laten afhangen van kerstballenhaakjes.
Volgens mij staat er wel bij jou thuis ergens een vergeten doosje sieraden te wachten, vol met bruikbare ringetjes en haakjes. Zelfs in je viskoffertje zit nog wel wat nuttigs.
Als ik geen kroonsteentjes mag gebruiken, dan zijn kerstballenhaakjes minstens zo fout!Ik merkte wel dat de kolen die ik had, reukloos waren, volgens de machinist waar ik ze van kreeg waren het poolse kolen, misschien dat daar het verschil in zit.
Ik denk dat het geheim zit in het laagje voor laagje aanbrengen zoals Tom dat gedaan heeft... Ik vind het effect van echte kolen (Pools of niet) wel heel erg treffend. Ik wil ook ?chte kolen.