Wat moet ik hier nou op zeggen Johan, Heb je mijn handen wel eens gezien?
Nee, op je handen heb ik eerlijk gezegd niet zo opgelet... jij Johan, heb jij daar op gelet? Maar waar ik w?l op heb gelet, dat is die streekbus die je aan het rijden hebt gekregen.
Blijkbaar ben jij er zo eentje die maakt met z?n handen wat z?n ogen zien.
Met het fototoestel er 20 cm vanaf is de kwast te zien maar als ik gewoon voor mijn baan sta echt niet!!
Jemig, waar hebben we het hier over. Je maakt een vent met een kwast die je niet ziet, je zit 189 lucifershoutjes te ontdoen van de zwavelkopjes en plakt die tussen de rails die je niet ziet. Eigenlijk zit je dus dingen in elkaar te frutten die jij niet ziet, maar wij allemaal w?l!
Mensen, help eens even... wat klopt hier niet.
Even heel wat anders Wim. Vandaag 4 nieuwe wieltjes gemaakt voor mijn portaalkraan. Hij loopt nu zo soepel dat ik toch ga proberen dat ding in beweging te krijgen. Morgen ga ik het ??n en ander proberen in elkaar te fabrieken. Heb vandaag een oude video recorder gesloopt om te zoeken en daar wat leuke knutselspullen uit getrokken. En ik heb al een idee. Kijken of het werkt.
Later meer.
Nou, dat is ook toevallig! Vanavond bezig geweest een printer uit elkaar te trekken. Die hebben van die leuke geribbelde rubbere snaren met bijbehorende geribbelde wieltjes.
Lijkt me spannend om te zien hoe die kraan gaat rijden.