Schitterend verhaal en bouwdraadje Pierre, ik kan je trouwens nu al vertellen dat de camping te klein is voor al die tenten en caravans :S
Ik ben er ook bang voor Hans maar het is wel hoogseizoen dus elk plekje moet vol.
Maar Pierre ga je dat gras maken met zo'n statisch geval, thee zeef met stroom erop
Ook ik heb ooit zelf zo'n "grasmepper" gemaakt Hans maar ben er niet kapot van. Ik heb hem buiten wat testjes nog nooit op mijn baan gebruikt. Ik strooi liever met de hand.
Ben trouwens wel benieuwd naar het vervolg.
Die komt er Hans maar voordat alles droog is ben ik weer een paar dagen verder. Bovendien verwacht ik vandaag mijn "bus project" in de brievenbus en je begrijpt dat ik daar ook even een beginnetje aan moet maken.

Wel grappig dat je die grondplaat noemt en waarom dat zo prettig werkt. @SuperSylvester heb ik met handen en voeten moeten uitleggen waarom ik mijn locloods op een plateautje heb gezet. 
Ach Wim ... zo werkt iedereen graag op zijn eigen manier. Ik werk het lekkerste op mijn stoel aan de tafel. Dan kan je zo'n stukje ook veel beter detailleren omdat het goed overzichtelijk is. Je kan het eens omdraaien en zo. Ook spaart het mijn lichaam omdat de camping nogal achteraan op de baan dus kan ik er lastig bij.

Wat grappig dat het allemaal jaren zestig bungalowtenten zijn. De allereerste keer ben ik ook met zo'n ding wezen kamperen.
Ik had ook zo'n walgelijk ding Wim. Maar je wist niet beter. Bijna alle tenten waren toen bruin met oranje. Mijn eerste caravan had ook nog een oranje voortent. Ik zal de kwast over sommige tentjes moeten halen om er allemaal verschillende van te maken. Die dingen worden alleen maar zoals deze verkocht. Er zijn maar drie modellen.
Goed bezig Pierre eind van de week staat er een echte camping
Ik denk het niet Rob. Ik mag blij zijn als die groene meuk eind van de week droog genoeg is om verder te gaan.