Ik was gisteren avond begonnen met het vastleggen van de banen op het schaduwstation, maar ben er even mee gestopt.

Terwijl ik bezig was, kwam ik erachter dat ik op de "rechter helft" wel erg weinig mogelijkheden heb. Kan hooguit één of twee wagonnetjes van die sporen wegkrijgen.
Ik kan de samen te stellen trein ook niet van het station af duwen. Dat spoor loopt omhoog, dus komen ze even snel weer terug, tenzij een andere loc ze opvangt. Dus extra pwm regelaar.
Dus ik ga nog even verder puzzelen.
Eén optie zou zijn om aan de achterkant van de baan nog een keer omlaag te gaan, dan kom ik aan het eind van het schaduwstation uit, ipv aan de zijkant. Dat geeft 40cm extra lengte aande linker (dan rechter) kant. En het station komt zo'n 12cm lager. Kan ik er beter bij.
Ik laat het even rusten totdat ik (of misschien iemand anders) met een brillante ingeving kom(t).
Ik kom ontkoppelrails te kort, maar die heb ik al gevonden. Hopelijk komen ze echt aan.
En ik heb nog minimaal 2 extra pwm regelaars nodig.
Had iemand die nog ergens liggen, meen ik me te herinneren? Voordat ik ze van ver laat komen 🙄