Precies.
Ik had geen idee erover totdat ik Woodie Green en zijn "Mogollon Ry." op een van de oude Yahoo groepen leerde kennen: "FS32NGModelrail".
Eigenlijk hij en zijn werk hebben me tot 1/35-1/32 gebracht en daardoor ook tot radiografisch (hij noemde het toen RCC "Radio Command Control').
Zonder meer een van de belangrijkste meesters van wie ik geleerd heb.
Maar dat was vijftien jaar geleden en er waren toen geen RC spullen special voor treinen dus hij gebruikte de circuit van Team-Losi auto's.
Op zijn RCC draad bij FREERAILS (ik heb je ooit de link via e-mail verzonden) verschijnen toen mensen dat op die manier ook N schaal treinen radiografisch reiden.
Toen maakte ik ook een proef met een Magic Train loco met het hele TeamLosi RC gedoe in de tender. Het was perfect.
Daarna heb ik ook alles, incl. batterij, binnen een van de FCALV Models 0n18 kits geïnstalleerd om te kijken als het zou lukken. Het ging ook prima.
Tegenwoordig heb ik geen idee van hoe heb ik dat alles gedaan en wordt al duizelig als ik meer dan een draad zie. Dus ik heb de installatie voor de Rowan, De Billard en nog een tender dat zal ooit achter een nog te bouwen 020 Couillet reiden aan John Vogelaar laten doen.
Alle drie hebben dus de DelTang RC apparatuur.
http://www.deltang.co.uk/En alle drie kan ik tegelijkertijd (zelf op dezelfde spoor) laten reiden

Hier een film over radiografish rijden in 009 (00 op 9mm spoor)
Daniel