Zo, na mijn voorstel topic van maanden geleden wordt het eens tijd om een eerste project topic aan te maken.
Zoals de titel misschien al doet vermoeden gaat het om een schaapskooi, ik ga hem zoveel mogelijk van hout bouwen om het zo realistisch als mogelijk te maken.
Na grondig research en foto'stte bekijken ben ik begonnen bij de bodem plaat:

Voor de fundering heb ik besloten om gebruik te maken van een plastic plaatje, waarop ik een hout constructie van extra lange lucifers maak die de uiteindelijke vorm gaat bepalen.

En dan is het tijd om te beginnen met het beplanken van de muren met roerhoutjes,
En gelijk maar even een stro vloertje van gras strooisel in gemaakt zodat mijn schaapjes er lekker zacht over kunnen lopen, deze moet nog geschilderd worden als het eindelijk droog is.
Dat was het dan voor nu.
Ik hoop dat dit kleine projectje niet te veel uit de toon valt bij al die andere prachtige projecten die hier te vinden zijn

(en als jullie nog tips hebben over het schijven van een topic dan hoor ik het graag, zelfs na het grondig doorlezen van alle andere topic's heb ik nog steeds het gevoel dat er iets niet klopt

)