Het was een beetje teleurstellend, de deurbel gaat en vol verwachting open ik de voordeur.
Geen leuke dame maar een wat oudere kerel, had een pakje bij zich, ik kan weer even vooruit. En nee, hij had geen rode puntmuts, baard en knecht bij zich.
Een proefpakketje om zelf bomen te maken zonder allemaal draden in elkaar te draaien, ben benieuwd.
Op dit moment worden er ook nog bomen voor mijn baan gemaakt, ik kan straks door de bomen het bos niet meer zien denk ik.

2 bouwdozen, 1 met de stoommachine, ik wil daar een stoom en stroom project van zien te maken.
Ketelhuisje komt naast de kolenmijn te staan.

Verder bezig geweest met de positieverlichting van het scheepje.
Wat een gepriegel, nu alles goed laten drogen en de volgende keer de lichtlekken weg werken.
De voeding wordt ook nog aangepast met een step-down printje, de BB en SB lichten zijn minder fel, daar zit een laagje Krystal Clear op.

Ik vind het wel prima zo, het ergste van dit verhaal is dat een eerder bestelde kotter binnenkort verwacht zal worden en dan ook van verlichting moet worden voorzien, pffffff.
Artitec gaat weer modellen gieten en dat werd hoog tijd want er is nu niet veel leverbaar.