Ik ben er klaar mee, gaat zoveel tijd in zitten en het schiet helemaal niet op.
Iedere keer in het hoekje kruipen, nee dat ga ik ff niet meer doen.
Dan maar weer naar de andere kant van het baantje, de haven ligt er ook niet voor niets.
De binnenvaarder tevoorschijn gehaald, behoorlijk stuk van de onderkant af moeten schuren om er een waterlijnmodel van te maken.
Eerst een stukje water weg gestoken, daar komt het schip netjes in te liggen, eventueel later nog wat aansmeren met Modpodge zodat we gaan zien dat het schip echt in het water ligt.

Zo te zien past het wel.

Nog wat dichterbij

De romp eerst schoon gepoetst met een nieuwe tandenborstel die hier voor is aangeschaft en een beetje Jif(Cif)
Omdat het stuurhuis en kajuit niet goed passen werd me door de fabriek geadviseerd om een stripje er in te lijmen, zo gezegd zo gedaan.

Het past wel iets beter maar nog steeds niet helemaal, wellicht nog een stripje er in plakken of anders later opvullen met een beetje plamuur of houtlijm.

Kijken of de luiken ook willen passen, dat moet ook aangepast worden maar dan passen de luiken prima.

Dan als eerste het relingwerk plaatsen, kwetsbaar spul, voor je het weet is het verbogen.

Al met al een klusje waar veel aandacht en tijd voor nodig is en in is gaan zitten.