Ondertussen verder gewerkt aan de kademuren. Helaas zijn enkele gietsels niet helemaal 100%, luchtbelletje hier, breukje daar maar goed, dat zal later wel weg te poetsen zijn met wat groen en andere rotzooi.

De naden tussen de platen worden later weggefrommeld achter een houten latje.
Eerst van gips en foamboard een trap gemaakt.

Vandaag kreeg ik van iemand een doosje binnen met een leuk seinhuisje en een goederenloods die zijn beste tijd heeft gehad.
Ik kreeg het idee om het seinhuisje bij de haven te plaatsen want de havenmeester moet volgens mij toch ook een goed overzicht hebben wat er binnen komt varen. Maar ik vond het helemaal niks, slecht idee dus verder kijken en zag het gelijk, bij de loc-loods zou het goed staan.

De goederenloods had ik minder mee.

Veel delen waren los en/of gebroken, zag er geen heil in en vervolgens vakkundig gesloopt.
Gelijk voor wat delen een doel gevonden, trap langs de kademuur waar natuurlijk ook nog een gipsplaatje voor gaat komen.
Zal uiteindelijk onderaan in een steiger eindigen zodat schippers makkelijk de wal op kunnen.

Verder ga ik deze deurtjes hier plaatsen, raamwerkje er om heen maken en deurtjes er in hangen.

Restant voorlopig naar de rommeldoos. Wel eerst nog even de kastjes, landbouw-werktuigspullen en rekken gebruiken voor de andere goederenloods waar ook nog een klein vorkheftrucje bij zal komen maar die ook niet gaat bewegen ,daar heb ik maar vanaf gezien.
Vorige week de fabrikant van mijn locs maar eens benaderd want van MSL krijg ik een beetje een sik. Vandaag antwoord van de fabrikant Lenz dat ze 19 maart l.l. de locjes al hebben terug gestuurd naar MSL en die blijven maar beweren dat ze de fabrikant hebben gesommeerd om de locjes in orde te maken en terug te sturen. Daar worden we een beetje pissig van, maar ja misschien morgen bericht van MSL wanneer de locjes dan wel naar mij toekomen.