Na wat opknap werk aan ons interieur wat ook leuk is maar wel vermoeiend vanmiddag weer beetje rommelen rondom de locomotief-loods.
Sfeertje bouwen maar wil het wel sober houden, dat is het uitgangspunt.
Weer wat straatjes gelegd rondom de Dieseltank en locloods.

De straatverlichting komt zeker nog aan later, nu moet er nog wat groen bij komen.
Krijg nu ook meer idee hoe de achterkant er uit gaat zien, wordt zeker ook iets wat tijd zal kosten want het moet de boel ook wat diepte gaan geven terwijl er niet veel ruimte meer is. Ook weer een uitdaging.
Nu ik voorlopig de deur niet uit ga komen er vanzelf weer wat ideetjes om verder te gaan met het baantje.
Kan me nu helemaal 100% focussen op de scenery zolang ik de deur niet uit kan en de locjes nog niet binnen zijn.
Mijn eerste idee was om de haven wat groter te maken, onder dat gedeelte is een deel van een stelling geplaatst en dat wil ik ook wegwerken.
Nu moet er natuurlijk verder gedacht worden of er en waar er een steiger bij gaat komen en hoe de damwanden er uit gaan zien.
Er is nu wel een verbinding naar meer open water en wellicht zal daar ook nog wel eens iets gaan gebeuren. Daar moet nog wel een stukje achterwand bij komen om het af te maken.

Aan de overkant waar de locloods staat ben ik begonnen om aan de achterkant nog een beetje verhoging te maken met wat rotsachtig gedoe, bomen en struikjes.

Het is allemaal nog een begin, er moet nog wat gesmeerd worden met Sculptamold en op kleur gemaakt worden met acrylverf.
Stukjes muur geplaatst en een laag Sculptamold er boven gesmeerd.
Was wel slecht voor de rug maar ja, dan weet je ook waardoor het komt.

Kwam ook nog wat met de post, voor € 2,91 gescoord, leuke vorkheftruck.
Nu kijken of het gaat lukken dat op het moment de deuren openschuiven de vorkheftruck naar voren/buiten komt rijden.
Zou wel lachen zijn, als het maar geen huilen wordt uiteindelijk.
Eerst een proef opstelling maken, zal wel een goed idee zijn.