Alles is aangesloten en dan moet het ook nog getest worden.
Met de bakken op hun kant gaat dat natuurlijk makkelijk, als het dan goed gaat zal het later op de baan ook wel goed gaan.
De bedoeling is dat het allemaal aangestuurd gaat worden d.m.v. Acties in iTrain.
Als de actuele loc de loods benadert wordt er eerst gestopt voor het sein, dan gaan de deurtjes open en de binnenverlichting aan, loc rijd naar binnen en halteerd 1cm voor het stootjuk. Dan gaat het laslicht werken en de deuren sluiten. Bij vertrek gaan de deurtjes open, lijkt me ook wel logisch, de loc rijd langzaam naar buiten, stopt om diesel te tanken en vervolgd zijn weg waardoor via een bezetmelder de timeractie en de binnenverlichting wordt uitgezet.
Tenminste, dat is de bedoeling

De servo gaat netjes heen en weer met een bounce aan het einde, de timer en het laslicht werkt ook goed, timer staat op 50 sec en dan stopt de lasser weer, ARBO wet in h0.
De binnenverlichting van de loods werkt ook alleen wil ik die wel wat temperen en kijken of het opstarten nog iets vloeiender kan, moet in Arcomora toch mogelijk zijn.
Filmpje was nog wel een dingetje, heb een nieuw programma, dat is wel even weer zoeken overal, maar het is redelijk gelukt, al doende leren we en de volgende keer ken ik al weer wat trucjes die er in verborgen zitten.
Bekijk de test en schiet er maar op los