Auteur Topic: Rangeerspel en testbaantje in H0 en N-spoor  (gelezen 21824 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #25 Gepost op: 23 november 2019, 10:52:04 »
bergen heb je ook in Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.  :D

Hmm, Sint Pietersberg, Vaalserberg, Bemelerberg, Cauberg, bergen zat hiero  ;D je zult ze maar iedere dag op moeten fietsen.... :P
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #26 Gepost op: 23 november 2019, 11:01:28 »
Tsja, en als je het nog "erger" wilt maken, doe dan een winters besneeuwd landschapje, zou ik zeggen. Kerstmarktje er bij....
Brrrrr!

Over marktje gesproken. Dat heb ik nou weer wel :P  Hier het stapeltje bagger wat ik heb. Ik zal eens zien wat ik er mee doe. Misschien wel weggooien in de rommelbak. ;D

Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #27 Gepost op: 23 november 2019, 14:39:19 »
Hmm, Sint Pietersberg...
Nen heuvel ten zuie vaan Mestreech, daar kun je toch geen treintjes doorheen laten rijden?

Ja hoor, hij gaat het doen: een typische Zuid-Duitse modelspoormarkt! Waarschijnlijk geassembleerd met zo’n overdekte biertent met dikke Preisertjes met leren korte broeken. Ik ben bang dat Pierre in z’n rommelbakken ook nog wel een stel van die Duitse dames heeft liggen.  :o
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline mark mms

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.224
  • Thanked: 26 times
  • Geslacht: Man
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #28 Gepost op: 24 november 2019, 00:14:54 »
Wat is er mis met die Duitse gemütlichkeit und gründlichkeit?
Ik kom er graag en vind het een leuk onderwerp op modelbaan.
Oftewel gewoon doen.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #29 Gepost op: 24 november 2019, 10:29:20 »
Ik kom ook graag in Duitsland Mark en daar is zeker niets mis mee maar ... ik vind die vakwerk huisjes niet mooi op mijn treinbaan. Bovendien is 80% van de treinbanen voorzien van deze huisjes. Dat staat me ook al tegen. Maar neem je er genoegen mee of vind je ze leuk dan is dat helemaal goed. Ik heb graag iets wat "anders" is en daarom maak ik (bijna) alles zelf of verander een bestaand huisje. Dan is elk projectje uniek. Noem me een mafkees maar dan heb ik het naar mijn zin. ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #30 Gepost op: 24 november 2019, 14:30:01 »
Wat is er mis met die Duitse gemütlichkeit und gründlichkeit?
@mark mms daar is écht helemaal niks mis mee. En ik denk dat het Duitse vakantiegevoel van velen misschien ook wel de reden is dat veel (en misschien ook wel de meeste) modelspoorders voor een Duits thema kiezen. En dat vind ik Prima; laat iedereen lekker z’n dinge doen.

Ik heb graag iets wat "anders" is en daarom maak ik (bijna) alles zelf of verander een bestaand huisje. Dan is elk projectje uniek. Noem me een mafkees maar dan heb ik het naar mijn zin. ;D
Dat @Pierre ditmaal voor een Duits thema kiest is net zo prima. Maar omdat ik weet dat Pierre geen liefhebber is van Duitse vakwerkhuisjes, mag ik daarmee graag de draak steken.
Ik hoop dat jullie dat niet verkeerd opvatten.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #31 Gepost op: 24 november 2019, 15:32:52 »
Pierre heeft geen huisjes nodig om vakwerk te leveren  ;D
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #32 Gepost op: 26 november 2019, 09:29:12 »
Pierre heeft geen huisjes nodig om vakwerk te leveren  ;D

Dank je wel Jack ... dat vat ik op als een groot compliment.  :)





Update:

Muurtje plakken van de losse stukken.



En omdat ik geen mooie portaaltjes heb gebruik ik een muurdeel om er zelf eentje te maken. Past dan ook mooi bij in geheel.





Het is wel heel veel muur zo.  :)





Ik gebruik stukken van de gesloopte berg om de grote gaten mee op te vullen.



Door een stuk rotswand voor de muur probeer ik een beetje de lengte van de muur te doorbreken en er twee kleinere van te maken.



De resterende gaten vul ik met wat stukjes piepschuim en dan blubber ik de hele rotswand vol met Sculptamold zodat het een beetje een geheel wordt.



En het eerst laagje verf er over.






Later meer …..
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #33 Gepost op: 26 november 2019, 09:53:22 »
Poeh, dit ziet er fantastisch uit.
Rangeerspel? Speelbaantje?
Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij is dit gewoon een complete modelspoorbaan!  :o
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.743
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #34 Gepost op: 26 november 2019, 14:23:47 »
Hoi Pierre,

Muurtjes: mooi, Burcht: mooi, Berg: Hmmm.
Ik vind met name dat die klont voor de muur er uit ziet  alsof, tsja, alsof er smurrie over de muur is gedropen. Ik denk dat het mooier is als de 'modderstroom' onderbroken wordt met een vlakker stukje, bijvoorbeeld net boven de muur.
(het is maar een mening, hè)

Rob
Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #35 Gepost op: 26 november 2019, 17:26:12 »
Je hebt daar wel een een ding Rob. Ik ga er eens een beetje mee aan de slag. Eens kijken wat het gaat worden.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #36 Gepost op: 26 november 2019, 18:19:36 »
Zoals Rob terecht opmerkte leek de bult voor de muur een beetje op overkokende pap. Het was me nog niet zo erg opgevallen maar hij had wel gelijk. Ik heb de hele bult weggehakt en de rotsen en muur een beetje bijgewerkt. Lijkt me redelijk gelukt. De muur moet nog wel met verf wat bijgewerkt worden en de rotsen voorzien van groen maar ik denk dat het zo bij een lange muur blijft. Straks komt er vast nog wel wat voor of tegenaan wat de lengte een beetje breekt.

Verdere op of aanmerkingen zijn altijd welkom. ;D







 
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #37 Gepost op: 26 november 2019, 19:39:26 »
Beter zo, dat overgekookte deel kan je vast wel ergens ander gebruiken.
Als het alleen maar Sculptalmold is kan je proberen het weer in water op te lossen voor hergebruik, niet geschoten is altijd mis.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.743
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #38 Gepost op: 26 november 2019, 20:49:47 »
Tsja, de hele klont weghalen kan natuurlijk ook  :-X
Inderdaad een of ander dienstgebouw voor de muur en dan komt het goed.
Rob
Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #39 Gepost op: 26 november 2019, 21:02:42 »
Wow, hier worden bergen verzet!

En een tunnel over een spoorbrug  ::) ik zou er zelf nog niet zo 1,2,3 opgekomen zijn  :)



Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #40 Gepost op: 27 november 2019, 09:26:38 »
Nou, zo te zien is @Pierre helemaal om van H0 naar N en heeft-ie de slag te pakken.
Ik vind het er allemaal heel verbazend uitzien en lijkt het alsof-ie al jaren bezig is met N-spoor.
Heel mooi!
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #41 Gepost op: 27 november 2019, 11:24:20 »
Dank heren.

'Tis allemaal wel klein hoor Wim. H0 is beter werk. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #42 Gepost op: 12 december 2019, 14:00:09 »
De draaischijf heeft 2 aansluitingen die ik naar een locloods wil laten gaan. Ik heb een beetje meuk die ik daar voor wil gebruiken.



Twee enkele of een dubbele loods. En allemaal redelijk gehavend. Ik kies voor de dubbele loods omdat die toch wat minder ruimte inneemt dan twee enkele naast elkaar. Ik haal de dubbele loods eerst maar eens netjes uit elkaar en maak alles schoon en zo veel mogelijk lijmvrij.

 

De loods blijkt te lang voor de kleine ruimte en zal dus ingekort gaan worden schuin langs het viaduct.





Ik maak een nieuwe muur met de kleinste H0 steentjesplaat die ik heb. Gelukkig zijn de steentjes van de loods aan de grote kant en komt het aardig overeen. Dan plak ik de hele handel netjes in elkaar.



Er is maar één stel deuren bij dus ik moet zelf een stel bijmaken.




Een beetje kleurtjes mengen en schilderen.



De naden maak ik aan de binnenkant dicht met witte houtlijm en als dat droog genoeg is schilder ik de binnenkant zwart zodat er straks geen licht door de muren naar buiten komt.



Na een verouderingskuurtje kan hij op zijn plek en ga ik proberen een kleine kolenbunker te bouwen van stukjes rails en bielsen. Deze grap heb ik al eens eerder uitgehaald op mijn oude H0 baan.






Later meer …..


Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.743
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #43 Gepost op: 12 december 2019, 21:07:23 »
Hoppa, daar komt weer iets uit de hoge hoed. Weer geen konijn  :P, maar een locloods.
Dat achtermuurtje past en kleurt heel aardig, Pierre. En het is sowieso uit het zicht.
Er begint al een aardig sfeertje te komen in deze hoek van de baan.

Rob
Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #44 Gepost op: 12 december 2019, 22:52:43 »
Heel inspirerend!
En dat in N.
Dat toetsenbord is trouwens ook wel een geweathered kunstwerk aan het worden.  :D
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #45 Gepost op: 13 december 2019, 09:01:02 »
Goed bezig! Marcheert dat N-spul nog een beetje fatsoenlijk? Ik kan me herinneren dat ik ooit ook iets in de N-schaal gedaan heb maar dat het
niet echt lekker liep en heel gevoelig voor vervuiling was, kan ook aan mijn ondeskundigheid liggen natuurlijk  ;)

Dat toetsenbord is trouwens ook wel een geweathered kunstwerk aan het worden.  :D

Ik ben dus niet de enige die dat opviel  :D
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #46 Gepost op: 13 december 2019, 09:09:24 »
Als Pierre aan het weatheren is dan wordt er ook geweatherd,.
Al met al begint het er toch wel leuk uit te zien.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #47 Gepost op: 13 december 2019, 15:07:35 »
Dankjewel heren.

Dat toetsenbord is trouwens ook wel een geweathered kunstwerk aan het worden.  :D

Het is ook al een oudje Wim. Hij begint te roesten. ;D Ik heb ook nog zo'n verroeste muis. ::)

Goed bezig! Marcheert dat N-spul nog een beetje fatsoenlijk? Ik kan me herinneren dat ik ooit ook iets in de N-schaal gedaan heb maar dat het
niet echt lekker liep en heel gevoelig voor vervuiling was, kan ook aan mijn ondeskundigheid liggen natuurlijk  ;)

Het valt me alles mee Jack. Maar ja ... vuil werkt in elke maat negatief op de rijprestaties. Ik moet wel zeggen dat de korte locjes soms moeite hebben met de puntstukken van sommige wissels. Bij langzaam rijden dan hè. Met het gas er op gaat alles natuurlijk als een malle. 8)

Ik moet nog wel even een schakelingetje maken voor de bediening van de ontkoppelaars. Die brommen als een gek. Maar dat komt wel goed. Als ik ze laat schakelen met gelijkstroom gaat het vast een stuk beter.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #48 Gepost op: 25 januari 2020, 15:27:42 »
Ik heb tussen de rommeltjes voor mijn N-baantje nog een oud en lelijk watertorentje gevonden en die ga ik maar eens een beetje toonbaar maken.



Het torentje is met behoorlijk veel lijm in elkaar gezet en dus niet meer fatsoenlijk uit elkaar te slopen. Dat is wel jammer omdat alle delen met heel grote kieren op elkaar zitten. De lelijke kieren daar plak ik maar een dun stripje omheen zodat ze niet opvallen en schilder alles in een grijze basiskleur.





Na nog wat schilderwerk is het torentje klaar om op mijn baantje te zetten.




Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Rangeerspel en speelbaantje in N-spoor
« Reactie #49 Gepost op: 25 januari 2020, 17:12:29 »
Dat is écht een mooi torentje geworden. En terwijl ik dit schrijf realiseer ik me ineens dat ik de N-spoorders op dit forum erg bewonder dat ze zó klein zulke mooie dingen maken.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)