DE OP BOUW
Ik heb een paar dagen vrij / Vakantie gehad en vindt de mooiste vakantie lekker paar dag rustig aan wat klooien en prullen .
Dus dat ook deze week lekker gedaan .!
Ik heb met wat ik hier zo voor handen had , een bakkie in elkaar geschroeft 200 x 45 cm
En ben flink gaan rommelen in mijn voorraad van zowat 10 jaar verzamelen en zeg maar de beurs koopjes , met idee ooit .!!
( Misschien bekent )
Wis,, van daar ook de keuze Profi Rail dat ik nog wel wat aan Rial had liggen , en kwam zelfs nog een oud draaischijfje tegen .
Kon ik paar jaar terug in houten voor dat tientje toch niet latten liggen . ( maar nooit wat mee gedaan )
Dus had al snel hoop puzzel stukjes bij elkaar , waar mee tot het idee baan gekomen ( zie foto ) !!
Want zoals ik al had gemeld , ideeën genoeg , maar geen plan of tekening ( het is maar net zoals het valt ) en wat ik tegen kom .
Het idee : een klein rangeer pendel spoor ( transport goederen ) van A naar B
Denk aan Hout grind klein goed ,,naar zagerij loods , haven .
zo ontstond er de beschrijving: Haven hebben = have lol plezier = FUN
Have Fun 
Vraag :
Ik heb nu zoals te zien eigenlijk diverse stroom punten .? Bedoel Deel voor de draaischijf de draaischijf zelf en deel achter de Schijf .
Nu alles voor zien van een draad en ( bij mij kant wit aan wit een Kant grijs aan grijs ) naar kroonsteen en daar steker stoom van digitaal kastje ??
Of werkt dat zo niet ? moet ik er nog iets tussen zetten ( hoor / lees ooit weerstanden en diodes ?? ) Sorry geen idee.
Wetten jullie gelijk ,mijn zwakke kant ,, ik plak en schroef alles in elkaar maar Elektronica ?
Vandaar ook dat ik nu pas een start in het digitaal ga wagen .
Idee Tips , advies , SUPER GRAAG .