Na wat bestuderen op het www en de beschikbare ruimte, wat niet echt veel is, de weg aanleggen die naar boven gaat lopen.
Eerst een weg uitgezaagd uit 6mm MDF, die gaat eerst nog een lik verf krijgen om straks wat beter tegen het vocht te kunnen.
Onderkant staat al in een hippe kleur.
Verder met brokken schuim de boel opgevuld en daarna afgesmeerd met Sculptamold. Is inderdaad fijn spul hoor, als het er op zit kan je het best nog een tijdje na bewerken en wordt het nog mooier van structuur.
De overgang van de 6mm MDF naar het maaiveld moet nog wat beter verlopen maar dat komt wel met wat restjes Sculptamold, later.
Het was wel weer een klusje, eerst een goed uurtje de weg zagen, monteren en daarna de voorkant opvullen met de brokken schuim
De houtlijm moet dan even drogen en dat komt mij goed uit want de schouders begonnen alweer te protesteren.
Na de lunch de boel aangesmeerd en een muurtje geplaatst.
Meer zat er vandaag niet in, wederom de schouderproblemen, morgen maar weer eens de huisarts vragen om een vette spuit om de pijn wat te verlichten.
Kan me nu ook voorstellen wat Maarten van der Weijden gevoeld moet hebben na 2½ dag zwemmen langs de elf steden in Friesland. Helaas heeft hij het op moeten geven vanmiddag, ziek en misselijk. Respect voor de man, ga er maar eens aan beginnen, ben al na 2 baantjes van 25 meter moe 8o. Zelfs met de auto vind ik het al ver.

Inmiddels ligt er ook nog een klein pendelbaantje net achter de weg wat straks onder uit het
Weingut gaat komen en stopt bij de steenfabriek om te lossen.