Ik ben begonnen met de draaischijf uit te bouwen en uit elkaar te slopen. Was nogal een dingetje omdat overal lijm tussen was gelopen en het plastic redelijk hard geworden is na jaren. Met als gevolg dat er verschillende railaansluitingen afgebroken zijn. Gelukkig geen schade die niet meer op te knappen is.

Dan het gat verplaatst zodat ik genoeg ruimte heb om de nieuwe locloods te plaatsen.

Het stuk wat ik er uitgezaagd heb kan er aan de andere kant zo weer in gelijmd worden met een nieuw laagje piepschuim.

Ik kwam drie rails aansluitingen te kort en heb daar drie uitloopstukjes voor gebruikt waar ik domweg een stukje rails aan heb gesoldeerd.

Even passen zodat ik kan kijken waar de nieuwe aansluitingen moeten komen te zitten.

Eén uitloopstukje moet ik opnieuw maken. Ik heb de anderen gebruikt voor de aansluitstukken omdat hier aan de onderkant sleepcontacten zaten. Die heb ik bij een uitloopstukje niet nodig dus kan ik daar gewoon een kaal stukje voor gebruiken waar ik wat stukjes rails op lijm.

Gelijk maar een beetje roest en vuil aanbrengen.

En het huisje uit elkaar slopen. Dit is een huisje wat te nieuw is en eigenlijk voor e-locs met bovenleiding.

De schijf is zo vuil genoeg en die ga ik morgen als alles goed droog is inbouwen.