Bezoek ook de Facebook paginavan H0 Modelspoor Forum.
Je kan misschien nog aluminium busjes met een binnendiameter van 3 mm in die gaten lijmen. Dan slijten die niet uit.
Dat voetgangersdeel komt naast het onderste dek?
Overigens maak ik koperdraad altijd recht door er even aan te trekken. (strekken)
Ik doe heel hard mijn best maar ik kan geen enkele kritische noot bedenken.
Citaat van: SuperSylvester op 16 juli 2017, 19:47:43Ik doe heel hard mijn best maar ik kan geen enkele kritische noot bedenken.Oh ik wel.
Het kan natuurlijk altijd beter dus ..... laat maar horen dan.
Oké één dingetje dan: ik zou zelf langs het spoordek ook een hekwerk maken.
Ja zeg, wie A zegt ....
Ik beloof niets maar ... ik zal er eens over nadenken.
Na één nachtje slapen ziet alles er anders uit.
Citaat van: Wim Corduwener op 16 juli 2017, 21:26:21Na één nachtje slapen ziet alles er anders uit. Zeg je dat tegen jezelf of tegen mij?
Citaat van: Wim Corduwener op 16 juli 2017, 21:06:24Oké één dingetje dan: ik zou zelf langs het spoordek ook een hekwerk maken. Ik beloof niets maar ... ik zal er eens over nadenken.
Tsja, Wim. Nu je het gezegd hebt... Zo'n hekje langs het spoordek mis ik nu ook op deze super brug.Maar ja. Ik heb natuurlijk makkelijk praten als ik het niet hoef te maken.... Sorry, Pierre.
Citaat van: Pierre op 16 juli 2017, 21:22:44Citaat van: Wim Corduwener op 16 juli 2017, 21:06:24Oké één dingetje dan: ik zou zelf langs het spoordek ook een hekwerk maken. Ik beloof niets maar ... ik zal er eens over nadenken. Tsja, Wim. Nu je het gezegd hebt... Zo'n hekje langs het spoordek mis ik nu ook op deze super brug.Maar ja. Ik heb natuurlijk makkelijk praten als ik het niet hoef te maken.... Sorry, Pierre.