Goedenavond allen tezamen!
Opdat jullie niet denken dat hier niet veel meer gebeurt.... De laatste weken heb ik me bezig gehouden met de Noordpoort.
Hiervan vond ik op internet heel weinig detail foto's en ook google maps komt niet echt in de buurt vandaar dat het allemaal wat vertraagd is.
Hieronder het verslag tot nu toe.
De Noordpoort dus, die bevindt zich in het Noorden...(!)

Hier op een mooie oude foto te zien

En mijn eigen foto's gemaakt in 2018

Even voor de orientatie, dat is het gele gedeelte (alleen de begane grond voor nu)

Uiteindelijk heb ik e.e.a. toch redelijk kunnen tekenen, ik weet niet of het 100% met de werkelijkheid klopt, het zij zo.
Op deze tekening kun je mooi zien hoe het moet worden en de losse onderdelen voor de printer, vraag es of dat veel werk is...

Na de nodige printuurtjes ligt dit dan op mijn bureau

Ik heb mijn beelden bibliotheek uit kunnen breiden tot zo'n 50 verschillende beelden, als ik die ook nog eens gespiegeld print heb ik keuze genoeg.

De deuren zijn nog los, ik denk erover om die met een servo'tje open en dicht te laten gaan, wordt vervolgd
En op de volgende en laaatste foto zie je dat er een klein probleem de hoek om kwam, mijn basisplaat is te klein bemeten.
Dat wordt binnenkort een tripje naar de bouwmarkt, ik denk dat ik er een rand omheen leg van 5 of 10 cm.

De volgende klus wordt de zuidpoort, daarvan heb ik in ieder geval wel genoeg foto's

Een gezegende avond allen!