Net terug van 3 dagen uitje met onze kleinzoon Wessel.
Nu toe aan 15 dagen herstel, zo'n kerel van 10 jaar kan aardig veel energie kosten maar het was het waard en we hebben genoten van de 3 dagen en uiteraard van MiWuLa.
Natuurlijk veel foto's gemaakt maar bijna alleen van het nieuwe gedeelte Italië, wat is dat geweldig gemaakt.
Ik kan het natuurlijk wel allemaal gaan vertellen maar foto's zeggen meer dan mijn woorden.
Het Vaticaan.

De mooie bruggen over de Tiber.

Het Coloseum

Trevi fontein

San Gimignano (Manhattan van Toscane)

Cinque Terre.

Hier komt een verder uitbreiding, wat het gaat worden is nog een raadsel, misschien Venetië

Kust Atrani

Pompeii

De Vesuvius
Kleinzoon wil later piloot worden, vanaf dat hij kon praten heeft ie het daar over, geen brandweerman, geen politieagent, geen machinist, nee altijd weer piloot.
Helemaal gek van vliegtuigen dus bij vliegveld Knupfingen was hij niet weg te slaan.

Verder nog wat leuke dingen voor de weatheraars onder ons.

Mooi dorpje ergens in Midden-Duitsland.

Misschien iets voor mijn nieuwe baantje.

Hamburg, het gedeelte waar je MiWuLa zal vinden.

En omdat Wessel vorig jaar er is geweest en dit jaar weer naar Amerika gaat moest Amerika ook bekeken worden en met name Cape Carnaval of is het nu Cape Canaveral

En volgens Wessel gaat ie hier ook naar toe.

Het was echt super om samen met mijn kleinzoon dit te doen, ik kan het iedere Opa van harte aanbevelen.
Een geweldige ervaring waar ik eerst wel een beetje tegen op zag maar toen iemand mij vroeg hoe ik het had gevonden als ik zoiets vroeger met mijn Opa had mee mogen maken wist ik het, dit moet je gewoon doen.