Bezoek ook de Facebook paginavan H0 Modelspoor Forum.
Ik krijg ineens een beetje een raar idee: rechts in de hoek van je baan heb je een fraaie ronde hoek, waardoor het lijkt alsof de lucht naadloos doorloopt. Misschien is het ook mogelijk om achter die brug, daar waar de zee op de achtergrond het waterniveau van je baan raakt ook zoiets te construeren... waardoor het misschien lijkt als of de zee naadloos overgaat in je baan.
Ziet er goed uit Pierre, de wolken sluiten goed aan.
Wat komt er allemaal aan deze kant van de baan?
Leuk! Als je de gordijnen opentrekt heb je dan niet ongeveer hetzelfde uitzicht?
Zo Pierre, dat is weer een hele grote update.Lekker man, fijn dat je weer de draad hebt opgepakt.Betekent dit dat het weer wat beter met je gaat, ik mg hopen van wel.
Mooi dat je deze veertig jaar oude meuk wéér nieuw leven in blaast... want dat had je al eens eerder gedaan.Geniaal!
Ik heb genoeg ander spul maar grijp toch weer iedere keer naar deze oude Jouef meuk. Ik heb al eens gezocht maar er is nergens meer iets van te vinden ... helaas.
@Pierre: Misschien is zoiets te printen.
Ik kan de geveltjes ook snijden uit styreen. Dat vind ik dan nog eerder een optie. Ik heb dan meer het gevoel dat ik aan het modelbouwen ben en niet een machine.
het gevoel dat ik aan het modelbouwen ben