Tja Roel ... ik heb deze kastjes ook in de loop der jaren bij elkaar gescharreld. Veel bij het grootvuil weggetrokken.

Jammer dat je niet eerder was. Ik heb vier kasten moeten weggooien omdat er geen ruimte voor was in mijn nieuwe kamertje. Maar ja .. als je alles van te voren weet ....
Je moet wel ruimen Nick om te kunnen bewegen en de start van een nieuwe treinbaan is net de schop die je dan nodig hebt.

Om gelijk ook maar even op jouw vraag in te spelen. Ik gebruik als raamwerk houten regels van 50 x 22. Lekker goedkoop en je koopt ze per bos. Wel ruw maar dat maakt onder de tafel toch niet uit. De beste (gladste) gebruik ik langs de buitenkant. Als je genoeg dwarslatten maakt kan je dit makkelijk bekleden met 9mm MDF en dat ga ik dus ook doen. Mijn vorige tafel was ook grotendeels zo opgebouwd. Maakt alles zeer betaalbaar.
Johan, Wim .. . jullie hebben beide gelijk. Ik gebruik een opstapje voor achterin en ik ga in losse delen werken zoals ik bij mijn vorige baan ook gedaan heb. Ik heb het al geprobeerd en ik kan overal bij. Ik probeer ook zo veel mogelijk delen die ik netjes heb losgekregen op mijn oude baan weer te hergebruiken. Er zullen dus gedeeltes komen op deze baan die jullie erg bekent voorkomen.