Nog een vraagje: Dit stukje spoor, gaat dat straks niet het zicht wegnemen van je draaischijf met bijbehorende lofloods?
Ja Wim ... dat is helemaal waar maar ik kan niet anders. Dit is de enige plaats waar ik de twee keerlussen kan maken. Eén laag die om de loods heen gaat. (die valt gedeeltelijk mooi weg achter de loods waardoor het niet zo opvalt dat het een keerlus is) en de andere hoog en die neemt wel iets zicht weg. Daarom wil ik een groot gedeelte van deze lus (van af het stukje brug tot bijna aan de muur) op een viaduct laten lopen zoals b.v. de metro in USA. Dat heeft als voordeel dat je er onderdoor kan kijken. Lijkt me wel leuk met allerlei staalconstructies en stalen palen. Misschien kan ik ook de weg er wel onderdoor laten lopen. We zien wel.

Het is mosterd na de maaltijd en ik weet vrijwel zeker dat je het niet gaat doen: maar ik heb even de dikkere horizontale raamstijl in het middelste boograam doorgetrokken naar de zijramen. 
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik deze raamstijlen al had gemaakt

Ook dubbele stijlen maar dat is op het laatste moment niet door gegaan. Het maakt het hele bovenste gedeelte voor het oog een stuk lager en ik vind het dan niet zo mooi bij de onderkant. Waarschijnlijk een kwestie van smaak.

Ennuh .... het gaat dus inderdaad niet gebeuren.

je baan begint er al weer aardig op te lijken Pierre
Tja Rick ... Er valt weer iets te zien wat op een treinbaan lijkt.

Eens kijken of ik morgen de rest van de "stationstafel" kan ballasten. Ik heb vandaag het andere dubbelspoor gedaan en daar een foutje gemaakt. Er is verdunde boekbindlijm tussen het glijstuk van de wissel gelopen met als gevolg dat deze nu vast zit.

Vannacht maar in de week en morgen zien we verder.