Beste Mark,
Dit gebouw komt nogal achteraan in de stad, de kapper zal zelfs helemaal onzichtbaar zijn, dus ik doe geen moeite
Eén grote tijdslurpende klus is achter de rug: campings zoeken en analyseren, dus wat meer vorderingen:
De tweede zijwand zit er in

Begonnen met de "hoekstenen", het is nu tijd om op te merken dat de ontwerpkwaliteit van dit gebouw mij wat tegenvalt, bij deze hoekstenen hebben ze een extra ribbeltje gemaakt, waardoor de hoekstenen niet helemaal lekker aansluiten als de hoek van het gebouw niet helemaal perfect is.
De recente kerk had in de beide torens ook veel hoekstenen, maar geen extra ribbeltjes, ging dus wel 100% goed

De isolatiewerken, ik moest wat rommelen omdat één van de wanden bij de kapper inmiddels alufolie had, dus daar moest nog wat anders over heen, en de plaats is moeilijk bereikbaar voor mensenvingers in 1:1.

Het dak is inmiddels ook geschilderd, de eigenaar heeft net nieuwe pannen gelegd in een uitgesproken kleur.

De laatste achterwand staat nu te drogen en vereist nogal wat maatregelen om alles haaks en vlak te krijgen.

Groet, Anne W