Inmiddels heeft Römerberg 3 op de derde gevel de bovengevel en de gordijnen gekregen en van Römerberg 4 zijn de gevels verder "gebouwd" en zijn de eerste gevels samengevoegd.

Vandaag een test gedaan met mijn "seinplaatje" t.b.v. de hoofd- en herhalingsvoorseinen op het paradebaanvak, o.a. instellen van de juiste adressen en de "magneetartikel wachttijd" t.b.v. de 0,4 seconden absolute doofheid van de decoders.
Ik moest ook de bestaande Viessmann 5213 schakeldecoder weghalen, maar daar zat ook het "zichtbare alarm" op bij een verlate trein, heeft nu een andere decoder en de watermolen, moet ik nog een vrije decoder voor vinden.
Daarbij komt toch wel een nadeel van deze decoder naar voren bij gebruik van seinen die alleen rood of groen laten zien, er blijven van de negen mogelijke seinbeelden maar vier mogelijke seinbeelden over, wat ook betekent dat je maar 4 decodernummers gebruikt, de andere vier kun je niet meer ergens anders voor gebruiken, toch eens een berichtje aan LDT maken.
Onderstaand een phenomeen: beide rijwegen het parade baanvak uit zijn groen, alleen bij de ene is de trein net aangekomen op de melder voor het sein, waardoor het dan achterliggende voorsein op geel gaat en ik druk net op de knop van het fotoapparaat als de decoder net met zijn lichtwisseling bezig is en geen van de vier led's stroom krijgen.

Eén rijweg is niet groen en de andere rijweg wel.

Op Eurospoor heb ik gekeken naar een gebouwd Rathaus Alzfeld van Kibri, die heeft mijn goedkeuring gekregen en staat nu in mijn boekje om te bestellen.
Groet, Anne W