Auteur Topic: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig was als met ....  (gelezen 593307 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #400 Gepost op: 15 mei 2014, 22:00:21 »
Vandaag even bij de Praxis wezen kijken naar halogeen lampen, het wattage van de lamp lijkt goed, maar ik zie nu alleen maar warm wit hangen en dat lijkt me het probleem, één van de volgende dagen eens kijken bij een lampenwinkel waar ze nog wel eens oudere/afwijkende types hebben, hebben me ook een keer aan een TL buis geholpen die bij de grote jongens niet meer verkrijgbaar was.

Vandaag ook getest of het verschijnsel met de LDT lichtseindecoder optreedt bij een Tams centrale (LDT heeft iets geroepen over een fout in de centrale.....), ja hoor met de Tams doet hij het ook.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #401 Gepost op: 23 juli 2014, 12:01:40 »
Mijn fotohoster, Imageshack heeft iets gewijzigd, waardoor de foto's te groot op het forum verschijnen, volgens mij heb ik het kunnen corrigeren, als iemand nog wat fouts tegenkomt dan hoor ik het graag per PB met de link naar de fout.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #402 Gepost op: 6 augustus 2014, 23:14:52 »
Mijn fotohoster, Imageshack heeft zijn software gewijzigd en ik heb in het verleden wat fout gedaan met het kopiëren van de link naar de forums, ik ben nu bezig om de juiste links in de topics te zetten, "a hell of a job", maar het eerste doel is bereikt, mijn bouwtopic op dit forum is gecorrigeerd.

Als iemand in een topic nog te grote foto's tegenkomt of merkt dat foto's er te lang over doen om geladen te worden, laat dat dan even per PB weten onder vermelding van welk topic en welk bijdrage nummer.

Nu maar weer verder met de resterende 16 pagina's (van de 32) op het 3-rail forum en wat erger is, ik heb een poosje foto's bij Imageshack "anoniem" gehost en die zijn inmiddels door Imageshack opgeruimd, dus nog wat meer zoekwerk in mijn eigen album en wat nog erger is, is dat ik ook een computercrash heb gehad waardoor sommige foto's definitief verloren zijn.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Semantha

  • Moderator
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.312
  • Thanked: 69 times
  • Geslacht: Vrouw
  • I didn't choose photography, photography chose me!
    • Van der Kuijp Photography
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #403 Gepost op: 6 augustus 2014, 23:37:08 »
Op ons forum worden de foto's sowieso niet groter geshowd dan 800 px langste zijde.
Dus opzich valt dat nog wel mee :)
Fotografen met passie.

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #404 Gepost op: 6 augustus 2014, 23:41:22 »
Beste Semantha,

Klopt, echter het viel me bij de "anderen" op dat de forumsoftware het zo nu en dan vergat en ook dat de forum software of de server er veel langer over doet om een foto te verkleinen als dat de forum software rechtstreeks een kleinere foto bij de host vandaan krijgt.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #405 Gepost op: 6 augustus 2014, 23:42:44 »
Heel veel sterkte Anne, ik kan me zo voorstellen dat je veel liever je tijd aan wat anders besteedde.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #406 Gepost op: 7 augustus 2014, 07:58:20 »
Wat een klus moet dat zijn Anne :( Succes man.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Semantha

  • Moderator
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.312
  • Thanked: 69 times
  • Geslacht: Vrouw
  • I didn't choose photography, photography chose me!
    • Van der Kuijp Photography
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #407 Gepost op: 7 augustus 2014, 09:16:46 »
In ieder geval bedankt dat je het doet Anne  ;)
Fotografen met passie.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #408 Gepost op: 7 augustus 2014, 10:50:35 »
Ik ben toch maar blij met mijn foto's in eigen beheer op mijn website, ben ik niet zo afhankelijk van al die plaatjes-host bedrijven die telkens iets wijzigen.
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #409 Gepost op: 7 augustus 2014, 22:24:47 »
Waarschijnlijk heb ik zelf de grootste fout gemaakt, dus niet de "hoster".

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #410 Gepost op: 8 oktober 2014, 13:37:35 »
Laat ik zeggen dat de zomer zijn leuke kanten heeft, maar dat het ook wel weer leuk is dat de winter er ook weer aan komt, dus ga ik lekker weer verder met de bouw.

In vervolg op op de test die ik voor een collega Raptor gebruiker heb gedaan met de LDT seindecoder heb ik gelijk ook maar getest hoe het op mijn eigen baan werkt, ook wilde ik graag weten of een gezamenlijk voorsein na het station ook goed werkt bij 4 uitrijsporen met in totaal 6 blokken van vertrek, dit geeft een besparing in de kosten van de Viessmann seinpalen en de LDT decoders.

Hierbij het verslag:

Het hoofdstation op mijn baan bestaat uit de volgende sporen:



De foto laat de “noordelijke” kant zien, ik heb de testseinen met decoder even er bijgelegd voor de uitleg, het stationsgebouw komt aan de overkant, het spoor na het station heeft een virtueel hoofdsein, maar alle treinen hebben er een stopverbod.

Spoor 1: één richting verkeer, een sneltrein getrokken door een BR 03, moet altijd stoppen, een doorgaande goederentrein getrokken door een E 50, mag doorrijden als er een vrije vervolgrijweg is, een doorgaande lange kolentrein getrokken door een BR 85, mag doorrijden als er een vrije vervolgrijweg is en een TEE, getrokken door een SBB RE 4/4 I, heeft ook een stopverbod in het station.

Spoor 2: één richting verkeer, ook hier vier treinen, maar voor de test niet van toepassing.

Spoor 3 en 4: twee richting verkeer, van beide kanten een stoptrein, voor de test een BR 23, vanuit het “noorden” komen er ook drie treinen die keren op deze sporen, een E 10 met twee wagons, waarvan één met een stuurstand, een V100 met twee wagons, waarvan één met een stuurstand en een VT 04.5

Spoor 5: twee richtingen verkeer, van beide kanten een buurtgoederentrein, voor de test een V36 Doppellok.

Van spoor 6 zullen geen treinen automatisch vertrekken, van het industrieterrein en rangeerterrein ook niet, van het spoor parallel aan spoor 1 waarschijnlijk wel, ik heb het idee om daar de Esu VT 69900 Stückgut wagen te laten vertrekken.



De “zuidelijke kant” van het station.

Voor de test is het linkersein het inrijsein aan de zuidelijke kant, het is niet het correcte sein omdat hij ook een rangeersein heeft, i.p.v. het Viessmann sein 4016 moet het sein 4015 zijn, dit sein “bedient” dus het inrijden naar 4 verschillende sporen, omdat er na het sein een meegebogen wissel ligt toont het sein naast “Hp0” alleen “Hp2”

Het rechtersein is het uitrijsein (een oud Busch sein), dit sein laat het seinbeeld zien voor alle sporen, op zich niet correct natuurlijk, maar er rijdt toch maar één trein tegelijk het station uit….., Raptor accepteert dat, voor spoor 1 toont het “Hp1”, voor de andere sporen Hp2, t.z.t. krijgen alle sporen hun eigen sein, een Viessmann 4013

Het middelste sein is een Viessmann 4010 voorsein en geeft dus het seinbeeld weer van het volgende hoofdsein, het sein zal een plaatsje krijgen vlak na de laatste wissel, niet helemaal werkelijkheidsgetrouw, maar we sluiten wel eens wat meer compromissen in onze hobby.



De seinbeelden als er geen in- of uitgaand verkeer is.



De seinbeelden bij binnenkomst van de V36 Doppellok op spoor 5





De sein beelden bij de doorkomst van de TEE





De seinbeelden bij binnenkomst van de sneltrein, merk op dat de goederentrein netjes staat te wachten





De seinbeelden bij het vertrek van de goederentrein





De seinbeelden bij het vertrek van de sneltrein, ondertussen komt er een andere trein binnen, kan alleen maar de BR 23 zijn voor spoor 3 of 4.



De keertrein met de E 10 is binnengekomen op spoor 4



Het seinbeeld bij het vertrek van deze keertrein





Over het algemeen werkt de LDT decoder nu goed samen met de Raptor, een heel enkele keer wil een de seinpaal met het rangeersein (de twee witte lampjes) vanaf Hp2 wel eens op “rangeren toegestaan” blijven staan, dit heeft te maken met de “tijdmarges” in de LDT decoder en de Raptor, als het storend is dan zal de decoder na-schakelpauze in de Raptor nog met een tiende seconde verhoogd moeten worden.

Eén fout moet in de toekomst nog opgelost worden, bij het initialiseren van het automatische bedrijf zet Raptor alle seinendecodernummers op “rood”, wat betekent dat de seinen met het rangeersein op “rangeren toegestaan” komen te staan, hierover wordt nog nagedacht.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #411 Gepost op: 12 oktober 2014, 23:17:17 »
Inmiddels ben ik begonnen met de bouw van het 3e huis van de "Römerberg Ostzeile" (het linkse), het eerste schilderwerk was al klaar, de raampjes zijn geplaatst en de eerste wanden zijn verbonden.



Op het industrieterrein zijn wat bomen geplant en is het hekwerk rond de brouwerij klaar, ik ben begonnen met de terrein- en straatverlichting te "bedenken", het valt op dat de fabrikanten wel veel doen aan stations en stadsverlichting maar dat industrieterrein verlichting wat mager gezaaid is, bij mijn huisleverancier Viessmann vond ik niets, bij Brawa wel.





Voordat ik kan kijken of deze lantaarns me bevallen moet ik eerst maar eens zorgen dat ik een verlichtingsspanning aansluiting daar krijg, gelijk ook maar een seinverlichtingsspanning aansluiting maken en kijken of er een wissel- en seindecoder digitale spanningsaansluiting in de buurt zit voor het eerder genoemde voorsein en de drie rangeerseinen op het industrieterrein.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Rob Bosman

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 895
  • Thanked: 42 times
  • Geslacht: Man
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #412 Gepost op: 12 oktober 2014, 23:32:30 »
Ziet er mooi uit Anne en wanneer vloeit het eerste bier uit de ketel.
2 spoor digitaal, Nederland, materiaal wat nu rijdt, HSL/Betuwelijn en Industrie/haven.
Roco Z21, loconet, iTtrain is de bedoeling.

Groet Rob

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #413 Gepost op: 13 oktober 2014, 11:05:19 »
Beste Rob,

Het verder aankleden is het laatste werk, dus de kratten, vaten en .....  "zuipers" komen later.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #414 Gepost op: 13 oktober 2014, 23:35:04 »
De eerste twee lantaarnpalen staan op hun plek, heggetje gezet, bloemetjes geplant en nog wat gras gestrooid, nu eerst maar eens kijken hoeveel licht deze lantaarns geven.



Het voorsein staat op zijn plaats, nu maar hopen dat de inspectie niet langs komt, want die keurt de plaats zeker af, de TEE Bavaria op de vorige foto diende als "mal" om te zien of het sein niet te dicht bij de rails staat.



Van Römerberg 3 weer een wand geplaatst, ik laat dit soort verbindingen altijd 24 uur uitharden voor ik weer verder ga en met een verkeerde beweging de boel weer lostrek, ook heb ik al een paar gevels van no. 4 geschilderd.



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #415 Gepost op: 14 oktober 2014, 09:30:29 »
Nou Anne, ziet er weer voortvarend uit. Dat laad- en losperron bij die fabriek staat er ook mooi bij. Daar komt zeker nog wat activiteit in de vorm van goederen?
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #416 Gepost op: 14 oktober 2014, 10:30:27 »
Beste Wim,

Ja, dat is het laatste werk, preisers, auto's en goederen.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Rob Bosman

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 895
  • Thanked: 42 times
  • Geslacht: Man
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #417 Gepost op: 14 oktober 2014, 11:19:17 »
Mooi geheel zo Anne, ziet er aangekleed uit .
2 spoor digitaal, Nederland, materiaal wat nu rijdt, HSL/Betuwelijn en Industrie/haven.
Roco Z21, loconet, iTtrain is de bedoeling.

Groet Rob

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #418 Gepost op: 14 oktober 2014, 19:25:31 »
Als ik zie wat jij al allemaal gebouwd hebt tjonge, dan voel ik me opeens weer heel klein  ::) :)
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #419 Gepost op: 14 oktober 2014, 21:40:41 »
Als ik zie wat jij al allemaal gebouwd hebt tjonge, dan voel ik me opeens weer heel klein  ::) :)

Als je de verstreken tijd sinds 1989 meeneemt dan valt het allemaal wel mee, mijn karakter is wel zo dat als ik eenmaal iets bouw ik ook bij dat ontwerp blijf en niet verander of opnieuw begin als het mooier, nieuwer of beter kan, een wijdverbreide fout in onze hobby.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #420 Gepost op: 21 oktober 2014, 22:12:38 »
Een klein klusje gedaan, een kolenwagentje in de kraan van de kolenoverslag van de brouwerij gehangen, ook weer klaar.



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #421 Gepost op: 22 oktober 2014, 23:01:42 »
Vandaag heb ik een achtergeveltje in Römerberg 3 gezet en een aantal gevels van Römerberg 4 geprepareerd.



Net toen ik naar boven wou gaan om te beginnen met het brengen van "lampjes - seinlampjes - digitale" spanning onder het industrieterrein, kwam de vraag of de buurjongetjes mochten komen kijken, het is herfstvakantie, dus rijden maar.

Die periode benut om eens na te denken over de seinsituatie op het paradespoor, voor beide tunnelingangen staat een bloksein, maar het baanvak is nogal bochtig (sorry, ook volgens de huidige modelspoor normen), dus de seinen zijn niet erg zichtbaar voor de machinist.

Daarvoor hebben ze in Duitsland het "herhalingsvoorsein" uitgevonden, gecombineerd met mijn recente ervaringen met de LDT DB seindecoder heb ik besloten de huidige Viessmann 5213 schakeldecoder te vervangen door zo'n LDT decoder en twee herhalingsvoorseinen te zetten, beiden een klein stukje na de tunnels.



Tegelijkertijd werd één van de buurjongens ook vereeuwigd.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Rob Bosman

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 895
  • Thanked: 42 times
  • Geslacht: Man
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #422 Gepost op: 22 oktober 2014, 23:22:02 »
Dat vonden die jongens wel wat een buurman met zo grote treinbaan
2 spoor digitaal, Nederland, materiaal wat nu rijdt, HSL/Betuwelijn en Industrie/haven.
Roco Z21, loconet, iTtrain is de bedoeling.

Groet Rob

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #423 Gepost op: 22 oktober 2014, 23:34:42 »
Ja dat vinden ze meestal wel schitterend om bij je te komen kijken zeker Anne?
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #424 Gepost op: 23 oktober 2014, 11:46:20 »
Ja, ze komen heel geregeld en ze vragen er bij Pa en Ma bijna elke dag om.....

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"