Auteur Topic: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig was als met ....  (gelezen 592907 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1325 Gepost op: 5 mei 2020, 23:35:11 »
Beste Rob,

Dank je wel, gelijk proberen met een 4-tal filmpjes van het vernieuwde inrij-/uitrijspoor naar spoor 6 van het hoofdstation (het moment begint te naderen dat ik een keuze moet maken welk stationsgebouw....)









Ik ben op zich niet "weg" van de filmkwaliteit, ik heb nu de camera van mijn vrouw, een Canon IXUS, wellicht nog eens proberen met "mijn" camera, maar die vreet batterijen.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1326 Gepost op: 6 mei 2020, 08:37:58 »
Leuk die filmpjes en een mooi gezicht als alles werkt zoals het bedoeld is  :D
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1327 Gepost op: 6 mei 2020, 23:55:16 »
Over het algemeen werkt het zoals het moet, een hele enkele keer weigert er wel een keer een bepaalde wissel en ik ben al een hele tijd een Piko lok aan het "testen", in de decoder wil een hele enkele keer een "bitje" verkeerd schieten en dan wil hij niet rijden, even stroomloos maken en klaar is kees, ik heb dat ook met een Märklin Railbus, maar dan niet met rijden maar met alle functies die dan allemaal aan en uit blijven gaan.

Verdere bouwvorderingen: de onderste voorgevel is geplaatst



de linkerzijgevel is geplaatst



Groet, Anne W

Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1328 Gepost op: 10 mei 2020, 22:29:12 »
Eerst een vraag: ik begin het moment te naderen dat ik weer een trein moet kiezen in mijn "wagonverlichting" project, dat zal de andere Zwitserse trein zijn met "Leichtstahl" rijtuigen, wat is het beste licht voor deze: wit = TL of warmwit?

Dan een opmerking die het bovenstaande kan gaan doorkruisen: vanmiddag na 5 minuten rijden schoot het terugmeldsysteem weer in de fout, dus ik moet serieus op zoek naar de oorzaak en dat kan wel eens flink wat tijd gaan kosten, vanmiddag had ik geen tijd, maar ik meen in een flits gezien te hebben dat een aantal actieve melders als blok naar "niet-actief" gingen en als blok weer actief werden, wat ik zou kunnen interpreteren als "de 5 volt voeding van het terugmeldsysteem valt weg en komt weer terug".

Eerst maar eens proberen om de fout gereproduceerd te krijgen, als dat niet makkelijk gaat, dan een partij rijwegen en treinen buiten dienst stellen zodat ik elke keer niet van 19 treinen de plaats moet checken/corrigeren.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1329 Gepost op: 10 mei 2020, 23:05:35 »
De bouwactiviteiten van de afgelopen tijd

Het plafond van de doorgang is gemaakt en een oplegbalkje voor de lichtstrip is ook vastgelijmd



Nog wat isolatie aan het plafond, de lichtstrip op zijn plaats en de gevel van de 1e verdieping ook bijna klaar



Het resultaat van de lichtstrip



Morgen die gevel van de 1e verdieping er in lijmen en dan op zoek naar de storing in het terugmeldsysteem.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1330 Gepost op: 11 mei 2020, 12:40:05 »
Dat winkelinterieur is fraai geworden en voegt zeker iets extra’s toe.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1331 Gepost op: 11 mei 2020, 22:07:54 »
Op z'n Amsterdams: "krijg nou de kolere" of in een ander dialect: "schiet mij maar in een kondoompje", ik heb de hele middag gereden om de fout in het terugmeldsysteem gereproduceerd te krijgen, maar nee hoor, alles perfect, heb ik wat gedaan?, niet echt behalve de kabel tussen de Raptor en de 1e meldeenheid wat netter neergelegd, wellicht is hij daardoor buiten een sterk wisselend magnetisch veld gekomen......

Wel ontdekt dat de test die ik al hele lange tijd aan het doen ben met de nieuwste wisselaandrijvingen van Märklin voor K-wissels, de 75491, voor één van de twee foutief is afgelopen, hij was al een keer gestopt met schakelen, toen heb ik de schakeltijd op 0,2 seconde gezet en begon hij weer te schakelen.

Maar vandaag zag ik dat hij niet meer schakelde, gedemonteerd, nog even met de draadjes geprobeerd, niet flitsend, schakelarmpjes gedemonteerd en de contacten met elkaar verbonden, schakeltijd weer op 0,1 seconde gezet, aandrijving weer gemonteerd, resultaat "flitsend".

Dus nee, Märklin heeft het probleem van de inbrandende schakelaars bij veelvuldig gebruik niet opgelost.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1332 Gepost op: 11 mei 2020, 23:25:18 »
Beste Wim,

Inderdaad, maar.......er komen zonneschermen voor te hangen https://www.faller.de/App/WebObjects/XSeMIPS.woa/cms/layout/locale.deDE/lid.223/bid.734/index.html, dan zie je er weer weinig van.


Het gewone "werk":

de twee rangeerspoortjes zijn op lengte



bij de bouw heb ik nog wat isoleerwerk en gordijnwerk gedaan

verlichting: de passagiers zijn geplakt, bij deze opstelling hoeven de benen er niet afgeknipt te worden



de eerste test



de Märklin standaard sluitverlichting



de tweede test na plaatsing kap



de sluitverlichting, hier ben ik minder tevreden over, het kost al wat moeite om de twee draden uit het zicht te houden en nu zit hij nog scheef ook, eens kijken of ik de print vast kan lijmen in de kap, dan kan ik de draden ook netjes wegwerken.



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1333 Gepost op: 12 mei 2020, 22:58:50 »
Nee, de sluitlichtenprint vast maken aan de kap is niet overdreven makkelijk, uitlijnen en er zitten ribbels op, dus de zaak omgekeerd: massa veer op achterste wielstel gezet en een draadje getrokken van voor naar achter en dus de voeding van de print in de bak gehouden, het resultaat:



de bouw: tussenrichel gemonteerd, gordijnen achter de ramen van de 1e verdieping gordijnen gehangen en op de 2e verdieping de kozijnen gezet



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1334 Gepost op: 17 mei 2020, 11:24:01 »
Weer even het verslag van de bouw bijwerken:

de gevel van de 1e verdieping geplaatst



diverse "aankledingen" geplaatst en gevel 2e verdieping in aanbouw



nog meer "aankledingen"



gevel 2e verdieping is geplaatst



in de tijd dat ik 3 jaar studeerde op cilinderdiameters van 90 cm, oververhitte stoom en 400 kW draaistroom, heb ik ook een facultatieve cursus elektronica gedaan, nu ben ik deze kennis, en de kennis opgedaan tijdens de bouw van de Edits centrale, booster en decoders, aan het uitbreiden met "SMD", het grootste probleem is het lezen van de opdrukken :D :D :D



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.753
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1335 Gepost op: 17 mei 2020, 11:36:00 »
Hoi Anne,

Dat printje met Oppervlakte Gemonteerde Apparaten (vrije vertaling van SMD) ziet er heel profi uit. Maar wat doet 't?

Rob
Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1336 Gepost op: 17 mei 2020, 12:17:25 »
het grootste probleem is het lezen van de opdrukken :D :D :D

Komt me bekend voor, telefoon erbij, foto maken en die uitvergroten helpt meestal wel  ;)
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1337 Gepost op: 17 mei 2020, 23:54:20 »
Beste Rob,

Het is een Viessmann wisseldecoder voor Motorola (Märklin) digitale systemen, een collega heeft er drie kapot en bij mij "draaien" er al een paar vele jaren, ra, ra, ra, waarom?, inmiddels ontdekt dat er een PIC (programmeerbare microcontroller) opzit, iets wat mijn kennisniveau ver te boven gaat.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1338 Gepost op: 22 mei 2020, 11:00:36 »
Het volgende verlichtingsproject is de internationale trein "met de klok mee", een SBB RE 4/4II die 6 "leichtstahl" wagons trekt.

de passagiers zijn "aangekomen"



test verlichting



de kap er op op diverse plaatsen







Maar de wagon achter deze ontspoort steeds op een bepaalde plek, andere wagon geprobeerd, ook, dus zit het in de 1e wagon, nadere inspectie leert dat er iets niet helemaal "koosjer" met de electrische koppelingen, de koperen lip belemmert de verticale beweging van het draaistel en bij de plek waar de ontsporing plaats vindt ligt een "hobbeltje"



Al wat "gerotzooit" maar niet voldoende, wagon weer openmaken, koppelingsmechaniek er uit halen, de boel modificeren, draaistel wat bijvijlen en alles weer terug plaatsen.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1339 Gepost op: 23 mei 2020, 11:14:25 »
De 1e wagon uit de trein gehaald, opengemaakt, gemodificeerd, dichtgemaakt en weer geplaatst, gereden en alles o.k., het draaistel/de koppeling ziet er nu zo uit



Dan een vraag: bij de achterste wagons van de treinen bouw ik nu sluitverlichting in, maar wat hebben de SBB treinen voor sluitverlichting?, ik heb zitten zoeken maar was niet succesvol.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.753
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1340 Gepost op: 23 mei 2020, 11:31:33 »
Hoi Anne,

Wat ik kan vinden was het sluitlicht in Zwitserland een losse rood knipperende lamp die op de rechter buffer wordt gezet (van achter gezien).

Zie bijvoorbeeld in model: https://eyro.ch/onlineshop/popup_image.php?pID=1069&osCsid=990d394fc695ecd5b01028ff5f676f23


Rob
Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1341 Gepost op: 25 mei 2020, 00:11:10 »
De bouw: het e.e.a. aan schilderwerk, de dakgoten aangebracht en de dakkapellen verder bewerkt.



Het volgende verlichtingsproject is de restauratiewagen, hij is nu "bewoond", maar ik moest wel erg veel van de benen afknippen en omdat de mannen nog al eens met de handen op de knieën zitten is er hier en daar ook een hand gesneuveld, de keuken is nogal goed zichtbaar, dus maar een personeelslid gezocht, moest ook wat lager worden anders zaten de handen te hoog.



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1342 Gepost op: 25 mei 2020, 12:08:18 »
Jij gaat ook maar dapper door hè Anne. Knap hoor. Het is zo langzamerhand massaproductie aan het worden. Maar waarom staat dat mannetje daar in de wasbak te plassen? :o
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1343 Gepost op: 25 mei 2020, 12:34:28 »
Zie jij een wc dan?  ;D ;D
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1344 Gepost op: 25 mei 2020, 12:52:09 »
Anderhalf oog, maar die @gast ziet écht alles.  :D
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1345 Gepost op: 25 mei 2020, 23:24:18 »
De trein vertrekt net en hij ziet een heel mooi mokkel (of een hele mooie boy) op het perron staan.......

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1346 Gepost op: 26 mei 2020, 00:29:07 »
De trein vertrekt net en hij ziet een heel mooi mokkel (of een hele mooie boy) op het perron staan....
Tsja, in dat geval is-ie misschien toch heel wat anders aan het doen in die wasbak.  ::)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1347 Gepost op: 26 mei 2020, 10:17:03 »
De trein vertrekt net en hij ziet een heel mooi mokkel (of een hele mooie boy) op het perron staan....
Tsja, in dat geval is-ie misschien toch heel wat anders aan het doen in die wasbak.  ::)
De afwas?? ::)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline L. V. O

  • Perronmedewerker
  • **
  • Berichten: 81
  • Thanked: 2 times
  • Geslacht: Man
  • Leon
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1348 Gepost op: 26 mei 2020, 11:21:09 »
De trein vertrekt net en hij ziet een heel mooi mokkel (of een hele mooie boy) op het perron staan....
Tsja, in dat geval is-ie misschien toch heel wat anders aan het doen in die wasbak.  ::)
De afwas?? ::)

Hij is zijn handen natuurlijk aan het desinfecteren, alleen mis ik dan wel zijn mondkapje  :D
lekker analoog gelijk en wisselstroom, veel zelfbouw, tijdperk 2 en 3, mix tussen de goeie oude Nederlandse industrie en landschap.

Leon

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1349 Gepost op: 26 mei 2020, 22:32:28 »
Jammer, hij kon niet bij de wasbakken blijven staan, er staat een raamstijl voor, hij is meer naar rechts, foto volgt nog.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"