Auteur Topic: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig was als met ....  (gelezen 592038 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1300 Gepost op: 20 april 2020, 12:00:03 »
Beste Arend,

Ach ja, normaal hebben we in deze tijd de caravan voor de deur staan om reisvaardig te maken, maar dat zit er even niet in....., dus


Huizenbouw, bouw no. 3 is klaar





Op de in gedachten zijnde plek in de stad:





Bouw no. 4 is geschilderd



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1301 Gepost op: 20 april 2020, 22:45:48 »
Wilde beginnen met de verlichting incl. sluitverlichting van de bagagewagen, maar....... geen sluitlichtarmaturen in deze wagon



Vraagje gesteld in het ombouw hoofdstuk op het 3-rail forum en snel kwam het antwoord: deze wagons van voor de oorlog hadden losse sluitlichten en die zijn weer te koop bij Viessmann en Tams.

Dus ik ben maar begonnen met de bagagewagen van de andere modernere sneltrein, donderdag even kijken of mijn winkel ze heeft, zo niet bestellen en beginnen met de verlichting in de TEE Bavaria (nee, Haradigi, ook daar geen tafelverlichting), het is een supersneltrein die nergens stopt, dus zonde van de moeite.

Twee andere niet modelspoor "dingen":

de afgelopen twee dagen de loopvlonder langs onze vijver vernieuwd, dat viel me niet mee, ik word echt flink "minder jong", met nog wat bijkomende kwaaltjes

altijd een imposant gezicht, een reiger die van het speciaal zo gemaakte nauwe "vliegveld", onze tuin, opstijgt, we zien dat elk voorjaar een paar keer gebeuren, daarna zijn de vissen een paar dagen "zoek", onterecht want de reiger kan er niet bij, maar die vissen zien hem wel.

Groet, Anne W

Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1302 Gepost op: 24 april 2020, 23:20:27 »
De Viessmann 5069 sluitarmaturen zijn in bestelling, dus begin ik nu met de TEE "Bavaria"

Maar eerst het resultaat met de bagagewagen van de sneltrein "met de klok mee": ik heb er een halve strip ledjes ingezet, ter plaatse van de sluitlichten twee gaatjes geboord en daar de Esu 50705 Schlusslichten ingezet, de sterkte van de strip wat verlaagd



alles werkt, dus dichtgemaakt



op het paradebaanvak met schemer/in donker (donker valt nu niet mee)



de hele trein



Het resultaat is niet helemaal naar de zin, de verlichting mag wat meer en de sluitledjes schijnen wat "naar binnen", dus daar moet ik nog wat aan doen

Mocht iemand zich afvragen wat de rode ledjes doen onder de trein:

de 4 horizontale:  er staat spanning op de 4 secties waarin de baan verdeeld is

de 4 in een vierkant: er is een trein te laat, klopt, ik heb deze trein tijdens automatisch bedrijf op handbediening genomen en stil gezet, dus de trein heeft de rijweg M25>M20 (is paradebaanvak) nog niet afgelegd, dat vindt de Raptor een fout (terecht), na het foto maken heb ik de handregelaar op vol gezet en daarna ben ik uit handbediening gegaan, het automatische bedrijf is dan weer de "baas".

Groet, Anne W

Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1303 Gepost op: 28 april 2020, 23:37:18 »
De huizenbouw, Goethestrasse huis 4, de achtergevel is geschilderd, geïsoleerd en voorzien van kozijnen, glas en gordijnen





Dit gebouw heeft ook een winkel, dus binneninrichting, zie je straks niets meer van, maar ja.....



Treinverlichting, aan de beurt is de Internationale Trein "tegen de klok in", de TEE "Bavaria, de Re 4/4I lok, twee Duitse rijtuigen en een Zwitsers restauratierijtuig, alles standaard Märklin, behalve de stroomtoevoer: onder de lok heb ik een 2e sleper geplaatst (draaistellen zijn identiek, het draadje ontbreekt), dus moet er een stroomvoerende koppeling in en een draadje vandaar naar het aansluitpunt van de 2 slepers, geen probleem, veel ruimte beschikbaar.

Dan de 1e wagon, alles standaard, dus dat gedaan en de passagiers er in geplakt.



Ei,ei, er is een ledje kapot, kan ik wel weer terug gaan, maar ik heb er net een ledje afgeknipt, deze parallel aan het kapotte ledje gesoldeerd en het werkt.



Alles in de kap geplakt en getest, ziet er goed uit.



Daarna achter de lok gehangen en ........... het knippert, eerst de massa gecontroleerd, wielen goed schoongemaakt en assen wat opgeschuurd, dat de bruinering weg is, resultaat: niet goed.

Er was me bij het plaatsen van de onderdelen uit de koppelingsset 72021 al opgevallen dat de lippen die de spanning overbrengen van de koppeling naar de messing plaat in de wagon, niet een beetje omhoog geveerd waren, dat was ik wel gewend bij de andere wagons, na nog eens de boel gedemonteerd en weer gemonteerd te hebben, tot de conclusie gekomen dat ik het wel goed gedaan heb, maar dat dit ontwerp wat anders is als de andere wagons.

Dus dan maar zorgen dat de "lippen" wat naar boven veren, door ze aan het begin wat omhoog te buigen, maar toen was het tijd voor mijn "middag gymoefeningen" (minder jong word je niet zonder gebreken), dus de test komt morgen of overmorgen.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1304 Gepost op: 30 april 2020, 12:31:53 »
De elektrisch geleidende koppeling op de lok, de soldering



De trein op het paradebaanvak met daglicht



En in het donker



Vanuit een andere hoek



Wat heb ik weer geleerd van deze ombouw: de lippen van de overbrenging tussen de elektrische koppeling en de wagon moeten wat naar boven staan.

Op naar de volgende wagon, wat nu een fluitje van een cent moet zijn.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.753
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1305 Gepost op: 30 april 2020, 12:42:23 »
En ondertussen ben je zo aardig wat "productie een het draaien" met de verlichting inbouwen, Anne.
Het blijft toch een mooi gezicht, een personentrein met verlichting.
Op naar de volgende wagon, wat nu een fluitje van een cent moet zijn.
Ik hoop het van harte  ;)

Rob
Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1306 Gepost op: 1 mei 2020, 23:37:36 »
Hè, hè, "ze" voorspellen al een paar dagen regen, maar ik kon toch alle dagen fietsen, vandaag niet, het regende, dus werkzame dag:

twee loks, 23 (Br 23) en 19 (E94) een 40 uren beurt gegeven

verder met huis no.4, de eerste stukken zitten aan elkaar, de binnenmuren voor de winkel wit gemaakt



als de railbussen (slechts één sleper) de tunnel onder het kasteel uit kwamen, stopten ze nogal eens, op inspectie, wat zwarte aanslag hier en daar, dat wordt in de (verre) toekomst wel wat problematisch, nu kan ik er nog bij, maar in de toekomst ligt het lokdepot op de plek waar nu mijn knieën zijn.....

voor een collega 3-rail forummer en door een opmerking van "freak" in een oud topic, onder de tafel gedoken om een Viessmann 52111 wisseldecoder te bestuderen, later in topic verwerkt (https://forum.3rail.nl/index.php?topic=79609.0_

Tja en nu wordt het weer mooi weer, dus dat wordt weer fietsen, boodschappenlijstje voor mijn winkel in Waalwijk klaar gemaakt, Kibri 38914 Stadtmauer mit Fachwerkturm bestellen en een paar railtjes om het in-/uitrijspoor van spoor 6 in het hoofdstation wat te verleggen zodat twee opstelspoortjes wat langer kunnen worden.

Morgen regent het nog wel hoop ik, dan verder met de bouw en beginnen met de verlichting in wagon 2 van de "Bavaria".

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1307 Gepost op: 2 mei 2020, 23:47:28 »
De bouw, het zijmuurtje naast de doorgang geplaatst, wat geïsoleerd en begonnen met de voorgevel



Verlichting Bavaria, passagiers geplaatst, er moest wel meer van de benen af in de restauratiewagen, voor de "gezondheid" is het beter niet te gaan eten..., verder fluitje van een cent dacht ik, tot ik ontdekte dat de originele messing plaatjes waar de eerder genoemde lippen van de overbrenging tussen de koppeling en de wagon tegen aan zitten, 1 mm breder zijn als die uit set 72021, typisch Märklin (of modelspoor) om overal weer verschillende uitvoeringen voor te hebben.

Ik heb een film gemaakt vanuit de onderstaande hoek, omdat ik een complete cyclus "vertrek trein boven naar hoofdstation tot vertrek zelfde trein boven" wilde filmen is het ruim 26 minuten geworden, ik moet weer even wennen aan de tijd die nodig is om dit bij "je buis" te krijgen, dus even geduld.



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1308 Gepost op: 3 mei 2020, 09:15:12 »
Wow, schitterend uitzicht  :o laat die film maar komen zou ik zeggen  :)
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline arend65

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 665
  • Thanked: 23 times
  • Geslacht: Man
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1309 Gepost op: 3 mei 2020, 09:47:20 »
Prachtig Anne👍
Groet Arend


Wisselstroom    Raptor  OC32     C-rail    Tijdperk III-IV    Oost Duits    Stoom / Diesel

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.753
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1310 Gepost op: 3 mei 2020, 10:11:13 »
Mooi uitzicht, inderdaad!
Ik ben benieuwd naar de bewegende beelden.
Rob
Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1311 Gepost op: 3 mei 2020, 18:53:03 »
Ik wacht het ook vol spanning af Anne. Kom maar op met die film zou ik zo zeggen. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline RAIL

  • Perronmedewerker
  • **
  • Berichten: 91
  • Thanked: 6 times
  • Geslacht: Man
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1312 Gepost op: 3 mei 2020, 19:23:47 »
In een woord indrukwekkend wat je daar laat zien, vraag me af hoeveel jaren werk daar insteekt ?
En waar sommige onder jullie de inspiratie vandaan halen?  ??? ;)
Groeten Ludwig

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1313 Gepost op: 3 mei 2020, 23:06:24 »
Beste Ludwig,

In bouw sinds 1988, ik besteedde er na minimaal 12 uur per dag "dienst voor de baas" minimaal een half uur aan ter "ontspanning", een "verkoper" bouwt intern nogal wat spanning op, vooral als het om hele grote bedragen gaat.

Inspiratie: het boek "Märklin Bahn + Landschaft" uit de zeventiger jaren.

Film:  wordt morgen, ik moet erg wennen aan het werken met "je buis", upload draait sinds 17.00 en is klaar om ca. 00.30.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1314 Gepost op: 3 mei 2020, 23:45:25 »
Het wordt inderdaad morgenavond, ter compensatie twee filmpjes uit november 2018 waarvan ik niet weet of ik ze al "gepubliceerd" heb, het zijn de inrij/uitrijsporen van het hoofdstation in "noordelijke" richting:





Groet, Anne W

Ik heb even je filmpjes zichtbaar gemaakt; dat scheelt weer een klik.
Groet, Wim
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline RAIL

  • Perronmedewerker
  • **
  • Berichten: 91
  • Thanked: 6 times
  • Geslacht: Man
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1315 Gepost op: 4 mei 2020, 09:27:27 »
Doet me altijd dromen zo'n trein met een lange sleep.
Spijtig genoeg heb ik daar de plaats niet voor.
Groeten Ludwig

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1316 Gepost op: 4 mei 2020, 11:30:19 »
Vanmorgen vroeg om 00.45 was hij al een poosje aan het "verwerken", naar bed gegaan, om 04.00 "zwakke blaas" pauze, "jij buis" was nog steeds aan het verwerken, dat klopt niet, dus gestopt, toen kwam de mededeling: video te lang.........

Even kijken of ik iets kan om de video in twee helften te verdelen, anders vanmiddag nieuwe maken....

Beste Rail,

Ons huidige huis hebben ik o.a. geselecteerd op "geschikte zolder", dat had nog doorkruist kunnen worden door kinderen, maar die kwamen niet (een geluk bij een ongeluk)

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1317 Gepost op: 4 mei 2020, 12:12:38 »
De andere activiteiten van gisteren

De bouw, de andere wand van de doorgang er ingezet.



De verlichting

De twee messing plaatjes, links de originele die wat groter is als de rechtse die uit 72021 komt (foto niet scherp)



De restauratie is bevolkt



Strip aangesloten en getest





Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.753
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1318 Gepost op: 4 mei 2020, 14:50:21 »
Hoi Anne,

Het ziet er gezellig uit  in de restauratiewagon.
Krijgen de reizigers nog een bordje eten voorgeschoteld (of een kommetje soep)?
Misschien wel leuk om een ober in het gangpad te zetten?

Tsja, en die tafellampjes... (ik denk dat individuele ledjes een beetje veel werk is, maar misschien reflecteert de binnenverlichting er mooi op / door?)

Rob
Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1319 Gepost op: 4 mei 2020, 22:42:40 »
Beste Rob,

Het is inmiddels mijn ervaring dat je van de geplaatste "passagiers" in de wagons relatief weinig ziet, is maar goed ook, van de passagiers voor de restauratiewagens moet je de benen er bijna tot aan het kruis afknippen, anders zitten ze met de benen op tafel......

Verder ben ik niet zo van de hele erge details, temeer daar deze TEE Trein nergens in het zichtbare gedeelte van de baan stopt, dus elke moeite voor hoge detaillering is weggegooide moeite.

Ik blijf wel een leerproces door lopen met het gebruik van "jij buis", het is gratis en Amerikaans, een combinatie die eigenlijk niet mogelijk is en dat merk je ook in de voorlichting e.d., maar al doende leert men...

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1320 Gepost op: 5 mei 2020, 11:06:35 »
De bouw, de vloer zit er in, isolatie voorgevel aangebracht



Ik ben het in-/uitrijspoor naar spoor 6 vanuit het zuiden aan het verbouwen zodat ik de twee opstelspoortjes wat langer kan maken

zo is het:



zo wordt het



Op dit moment probeer ik weer een filmpje te uploaden naar jij buis, gisteravond stopte mijn laptop ineens, toch alle beveiligingen op "nooit" gezet en dan stopt het uploaden ook en kun je niet "verder", alleen opnieuw beginnen.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1321 Gepost op: 5 mei 2020, 15:18:44 »
Hè, hè, het is gelukt met "jij pijp":


Het is de linkerkant van de omgekeerd "U" die mijn baan vormt, alle 19 treinen zijn één of meer keren rijdend te zien

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.753
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1322 Gepost op: 5 mei 2020, 17:43:02 »
Hoi Anne,

Leuk hoe de film start met de wat treingeluiden in de verte en alles dan op gang komt.
Het koste misschien wat moeite om het op jij buis te krijgen, maar fijn dat we nu kunnen genieten.

Ik heb het filmpje even zichtbaar gemaakt op het forum met de jij buis knoppen

Rob
Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1323 Gepost op: 5 mei 2020, 22:57:29 »
Beste Rob,

Dank je wel, ik moet dat nog even leren, zitten die knoppen hier?

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.753
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1324 Gepost op: 5 mei 2020, 23:09:26 »
Graag gedaan, Anne.

Dank je wel, ik moet dat nog even leren, zitten die knoppen hier?
Uitleg van de Youtube knoppen staat hier: http://www.h0modelspoor.nl/index.php?topic=3591.0

Rob


Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...