Bepaalde boards/topics op ons forum zijn uitsluitend zichtbaar voor geregistreerde forumleden!
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Om het voor jezelf overzichtelijk te maken kun je de marketingen A t/m E als hectometerbordjes langs het spoor zetten.
Klopt. Ik doe dat vaak met een doorslijpschijfje op een Proxxon (soort van Dremel, maar wat minder grof). Met een Roco railzaagje gaat het ook goed.In totaal moet je acht onderbrekingen maken, drie in de ene en vijf in de andere spoorstaaf. In de tekening zijn dat witte plekken.Je zaagt de "bovenste" spoorstaaf door:- links van stukje A- rechts van stukje A = links van stukje C2- rechts van stukje C2Je zaagt de "onderste" spoorstaaf door:- links van stukje B- rechts van stukje B = links van stukje C1- rechts van stukje C1 = links van stukje D- rechts van stukje D = links van stukje E- rechts van stukje EAlle met letters aangeduide stukken hebben dan aan beide zijden een isolerende onderbreking. De stroomvoorziening van die stukken wordt verzorgd door de keerlusautomaat.Misschien is het een goed idee om Wim Ros te vragen welke lengte hij adviseert voor A, B, D en E.
Maar je had zelf ongetwijfeld al bedacht dat dat meer lollig dan nuttig is.