Het is alweer even geleden dat ik een update gegeven heb over mijn baan. Niet dat er nou zoveel gebeurd is, maar toch wel wat kleine dingetjes. Hier en daar wat meer bezig geweest met weatheren, maar ook met kleur geven aan de 'berg'. Blijft toch nog lastig vind ik zelf.
Zoals al wel op eerdere foto's te zien is, is dat ik een klein kopstationnetje gecreëerd had. Echt een kleintje. Hier heb ik een klein dorpje omheen gebouwd. Het is nog niet bijzonder, maar het is in ieder geval iets

. Het sporen staan allemaal vol, maar dat was even voor de test met rijden.... Ik merk daardoor wel dat een aantal locs nagekeken moeten gaan worden, ze rijden nogal schokkend over de rails.

Ik had daarnaast nog zoveel ruimte over, dat er een kleine draaischijf bij is gekomen. Zo'n ding zonder motor. We schattig...

! Ding aangesloten en het werkt allemaal prima, wel wat oud. Hier zullen echter toch alleen maar locs komen te staan die weinig rijden of wat problemen hebben. Dus zal weinig gebruikt gaan worden. Het geeft echter wel weer wat opvulling. Je zal trouwens zien dat ik veel verschillende soorten locs heb. Ik beperk mij dan ook niet tot een tijdperk, maar rij met alles wat ik m ooi vind

!

Dan komen we aan bij de bergwand! Hij is nog verre van klaar, maar het geeft een beetje beeld waar ik nu ben! Je zal ook zien dat er allemaal verschillende kleuren op zitten. Dat is allemaal puur uit proberen. Tips of aanwijzingen zijn welkom!

En dan komen we uit bij het laatste deel van deze update

! Links van het hoofdstation en rechts van de berg had ik nog een gat zitten (zie 1e foto hieronder). Er liep vanaf de kruiswissel al wel een spoor heen, maar nog niks mee gedaan. Dit is nu ook geheel afgemaakt, nu nog afwerken natuurlijk. Het doel is een klein goederenstation. Misschien dat ik nog een klein perron voor het spoor neer leg, zodat het aan beide kanten beladen kan worden. Maar dat komt wel als het station zelf ook aan de beurt is.
Zo was het:

Zo is het nu: