Schiet toch lekker op Nick. En het ballasten gaat je ook steeds beter af. Mooi man. 
Dankje

! Langzaam maar zeker begint er wat te komen

. Of deze baan echt helemaal afkomt, weet ik niet. We zijn nu namelijk druk bezig om het huis te kunnen kopen en dan verhuis ik misschien naar beneden (meer ruimte).
Ziet inderdaad gied uit die ballast.
Tip, als je de rails wilt verouderen.
Doe dat nu je er nog bij kan. 
Dankje

! Hoe kan ik dat het beste verouderen? Is dat gewoon verf of ander spul?
Inderdaad, die ballast ziet er puik uit. Hoe heb je dat gedaan?
Ik maak gebruik van een zogeheten ballastbak. Althans, zo noem ik het

! Je hebt hier verschillende varianten van. De meest geavanceerde is een ballastbakje die wieltjes heeft. Deze kan je aan een loc koppelen en dan de loc gebruiken. Ik heb er één die ik zelf moet voortduwen (zonder wieltjes). Zie hieronder wat foto's van mijn bakje..
Het werkt erg simpel en makkelijk. Ik zet het ding op de rails (heeft er gleuven voor), giet er ballast in en dit wordt door de openingen onderin verspreid over de rails.
De snelheid waarmee je het ding voortbeweegt is ook wel van belang. Maar daar ben ik nog steeds naar op zoek, blijft lastig. Als het allemaal ligt, dan ga ik er met een kwastje overheen. Hierdoor valt de ballast precies tussen de rails en balkjes. Doe ik aan de buitenkant ook. Ondertussen maak ik een mengsel klaar van water, houtlijm en paar druppels afwasmiddel. Als de ballast ligt, spray ik er eerst wat water, zodat er wat nevel ontstaat. En dan met een kleine spuit/pipet het mengsel van de houtlijm verdelen. Het spul laten drogen en naderhand de losse ballast wegvegen.
De ballastbak (op zijn kop) - Je ziet hier de gleuven voor de rails goed.

Op de rails.

Zo ziet het er dan uit.

De ballast die ik gebruik.