Er is nog geen keerlus ingepland Pierre, maar het voordeel van digitaal rijden is dat je gewoon op hetzelfde stuk rails 2 kanten op kunt rijden

Maar daar ik al zei dat ik de bovenkant, niet geheel naar mijn zin ik kan nergens op deze tekening mijn Loc onderhoud gebeuren kwijt, misschien dat jullie een oplossing hebben voor het gebeuren dan hou ik mezelf aanbevolen

Enige uitleg bij bovenstaande plaat is misschien wel zinvol.
Bovenin sluiten de 2 blauwe rails aan op de stijgende lijn van het schaduwstation(licht blauwe)
deze gaan naar rechts en dan via het bureau naar links de binnenbaan stijgt licht daar om aan de linkerkant over de buitenbaan heen te gaan, de buitenbaan draaid links aan de voorkant de grand canyon in en komt met een lus weer terug aan de linkerkant. waarna deze sporen de toevoer worden voor mijn 2 Yards ( daar moet ik nog even naar kijken tis wat drukjes daar met rails denk ik. ) na de Yards gaat dit deel van de ban met een lus via de lichtblauwe lijn midden bovenin naar het schaduwstation.
De stijgende baan komt met een lus uit in het kopstation bovenop de grand canyon. en na vertrek hiervandaan komt de trein uit op het verhoogde station rood bovenaan de tekening. vanaf dit station loopt hij rood dalend naast de lijn van de yards ook via de lichtblauwe rails naar het schaduwstation.
Hopelijk is de omschrijving wat duidelijk en anders even vragen of opmerkingen of verbeteringen.
@Wim, die blauwe lijn die die lus is ligt helemaal los he die sluiten dus links bovenin niet aan op elkaar ook al lijkt dat misschien zo.
wordt vervolgt,.....