Zoals aangekondigd is er weer een en ander binnengekomen. Hoekpanden van een collega-N-spoorder die een andere stad gaat maken en wat materiaal wat ik in Aken bij Hunerbein heb aangeschaft. Dat is toch een behoorlijk walhalla op treingebied. Voor de kerst gaan we nog een keer naar Aken en dan mag ik daar mijn kerstcadeau uitzoeken.
Op onderstaande foto twee redelijke hoekpanden, al heb ik geen idee of Spar ook in Duitsland was/is doorgedrongen. Wellicht heeft dit een aanpassing nodig. Daartussen een lage schijnwerper om het standbeeld bij de geplande rotonde in de stad van onderaf uit te lichten. Op de voorgrond een rongenwagen met een container van Maersk. Op de hoek nog een stadspand wat gesloopt gaat worden (of is ingestort)

Op deze foto twee hoekpanden met groene muren. Eentje is in elk geval niet compleet, dus ik ga kijken of ik de goede delen kan toevoegen aan het meest complete pand. Het zal er dus maar ??n worden. Links op de foto nog een ander hoekpand waar weinig mis mee is. Dat is op de allereerste foto nog net te zien achter het half gesloopte pand.

Onderstaande picca bestaat uit licht en een appelboom. Links een hoge schijnwerper voor op het overlaaddeel van het station. Rechts zes straatlampen voor in de stad.

En tot slot banken en tafels voor de Bierfesten. Daar moet ik in de stad ook plaats voor inruimen.

Zoals het er nu naar uitziet, bestaat de kans dat ik volgende week wat kan gaan bouwen aan de stad.
Mvg,
Martin