Terwijl de fontein bijna gereed is (en ik nog twijfel over de locatie), ben ik een beetje begonnen met het industrie en overslag gedeelte bij Station Hookyville. Een van de opstelsporen beslaat een behoorlijke lengte en daar moet bovengenoemde plaat op aansluiten. Locomotieven kunnen linksboven tanken, daarnaast is wat goederenoverslag (daar moet nog wel een kraan bij) en aan de rechterzijde bevindt zich de machinefabriek. Voorlangs loopt de weg, al zal die niet continu recht lopen maar ook voor een deel slingeren. Aan de andere kant van de weg moet de brandweer nog een plek krijgen evenals de McDrive en het McCafé. Rechts van de machine fabriek komt dan nog een autokerkhof. Helemaal links, maar dat zie je hier niet, zijn ook nog twee uithaalsporen voor met name container vervoer. Daar kan ik pas aan beginnen als de complete stadplaat gereed is, dus dat duurt nog wel even.
Zo ziet het er vanaf de grond uit.

Zo ziet het er vanuit de lucht uit:

Let wel, er moet nog wel het een en ander bij komen, zoals Stelcon platen, interieur voor de fabriek, hekwerk, wat rotzooi buiten, een verdwaalde arbeider, groenzooi en verlichting. Ik denk dat er ook nog een kraan aan de voorkant van de goederenoverslag mag komen, maar die heb ik ook nog wel. En natuurlijk vrachtauto's.
Het is een eerste opzetje, dus het kan ook zo weer veranderen.
Martin