Ik kan nog niets zeggen over ATF, want zo ver ben ik nog niet gekomen.
Vandaag wel even naar de modelspoorbeurs in Rijswijk geweest. Beetje langs de banen gestruind en uiteraard ook het winkelgedeelte niet overgeslagen. Uiteraard bleef er het nodige aan mijn handen kleven.
* Twee wagens van bezorgdiensten (DPD en GLS).
* Een bus voor het Nederlands voetbalteam (Niederlande). Kan ik mooi iets doen met die KNVB-treinwagon voor een EK (of WK) in Duitsland.
* Een glasvezelpotlood. Mijn vorige exemplaar was wel zo ongeveer op. Kan ik mooi op korte termijn inzetten om mijn wissels wat schoner te krijgen.
* Een zak vol met loofbomen.
* Vier heggen.
* Een dubbelspoor tunnelportaal. Kan ik eindelijk eens die stad gaan inbouwen. Uiteraard wel uitneembaar als geheel, want buiten de straatverlichting is er nog weinig aan verlichting gedaan. Ook strepen op de weg en verkeersborden ontbreken nog, evenals auto's en personen.
* Drie doosjes met preisers. Een doosje met zittende mensen voor op de perrons of gewoon op een bankje in het stadse leven. En twee doosjes reizigers.

Met al dit heb ik wel een enorme bouwvoorraad. Hoop dit jaar toch het nodige aan de baan te kunnen doen.
Mvg,
Martin