Pfff, even wat stof wegblazen. Ik heb bijna vijf maanden niets aan de baan gedaan. Vorige week de draad weer opgepakt. In samenwerking met Pierre het dak van de McDonald's, dat niet goed aansloot, aangepakt. In de McDonald's is meteen verlichting aangebracht. Moet binnen nog wel wat spleetjes dichten om lichtlekkage te vermijden. Verder moet ik nog wel wat dingetjes er omheen in elkaar zetten en natuurlijk nog het McCafé.
Het opschrift met McDonald's is niet echt goed leesbaar. Kreeg niet de indruk dat ik de letters nog uit moest gaan snijden. Zal het in een kleurtje proberen te verven om het beter leesbaar te krijgen. In elk geval zitten er binnen al bezoekers en rijdt de eerste auto door de McDrive.

Pierre had nog wat N-materiaal voor me. Of het gebruikt gaat worden, is altijd moeilijk te zeggen. Zeker nu niet, want ik wil eerst het huidige deel van de baan afmaken en daarna pas het kookeiland bouwen. Rails heb ik daar wel voldoende voor, maar daar komt natuurlijk ook nog wat inrichting. Wat nam ik mee? Stadspanden (wellicht om een paar gare panden die ik al had te vervangen), een molen met losse wieken, vakwerkhuisje, drie andere panden, een brug, brugpijlers, tunnelingangen, een watertoren, perrondelen, een BP-tankpunt en nog wat uit te knippen posters. Had het bij nieuwe aanwinsten kunnen zetten, maar ach, hier kan het ook wel. Bovendien is het niet helemaal nieuw,

.

Mvg,
Martin