Auteur Topic: 2 x Anna voorzien van led verlichting  (gelezen 10456 keer)

Offline GéJé

• Super Modelspoorder
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re:2 x Anna voorzien van led verlichting
« Reactie #25 Gepost op: 23 juni 2013, 12:36:51 »
Hoe vaak eet jij Chinees Wim?
Zien jullie het voor je?  ;)
Wim; 'zullen we vanavond Chinees eten?'
Vrouw; 'maar we hebben pas nog Chinees gegeten!'
Wim; 'Ja, maar ik heb meer bakjes nodig.'
 :P

G?J?

Offline Wim Corduwener

• Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • Enschede (import)
    • Portfolio
« Reactie #26 Gepost op: 23 juni 2013, 15:48:30 »
Zeker wel twee ? drie keer per maand. Maar ??n rondje Chinees levert zeker vijf van die bakjes op. Ze zijn vaatwasmachinebestendig, goed beschrijfbaar met stift, worden geleverd met bijpassende deksels en als ze leeg zijn, zijn ze goed stapelbaar.

Maar, ik eet niet alleen Chinees... ik koop ook wel eens schoenen.  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

• Super Modelspoorder
    • Haagse Modelbouw Club
« Reactie #27 Gepost op: 23 juni 2013, 18:44:32 »
Pierre, als je een keertje tijd hebt wil ik dat Anna lokje wel eens op ??n foto zien met die smalspoor-Anna.  :) Valt voor mij veel van te leren.

Hier komen de foto's Wim.

W??r een leuk project? Ik zit vol met leuke projecten! Ik word alleen zo ontzettend afgeleid door jouw inspirerende projecten, dat ik (mede daardoor) steeds weer een nieuw project wil starten... maar nooit ?cht iets afmaak.  :(  En er komen steeds weer nieuwe bakjes van de Chinees bij; vol met inspirerende losse onderdelen.  :D
Enfin, ik wacht je foto af.
Inspirator!

Nou Wim ...... over inspirerende projecten gesproken. Door dat prachtige tram project van je ben ik ook weer eens mijn trammetje gaan opzoeken. Ik zag je daar mee bezig en toen dacht ik ...... dat moest ik ook maar eens gaan doen. Ben er vandaag ook heel voorzichtig mee begonnen. ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

• Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • Enschede (import)
    • Portfolio
« Reactie #28 Gepost op: 23 juni 2013, 20:25:14 »
Nou Wim ...... over inspirerende projecten gesproken. Door dat prachtige tram project van je ben ik ook weer eens mijn trammetje gaan opzoeken. Ik zag je daar mee bezig en toen dacht ik ...... dat moest ik ook maar eens gaan doen. Ben er vandaag ook heel voorzichtig mee begonnen. ;D
Ik vind dit smalspoor hummeltje geniaal. Als er al mensen zijn die een zwak hebben voor Anna, dan gaan ze voor dit friemeltje helemaal plat. Het lijkt ook wel alsof je ?m volgens de Gulden Snede in elkaar hebt gezet en dat houdt in dat de verhoudingen ook helemaal lijken te kloppen.
Ben benieuwd naar je nieuwe tramproject. Je hebt toch ook nog een berg tramrails liggen? God en je moet nog een camping, een stationsoverkapping... je hebt ook nog wat open projectjes.  :)

Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Rick

• Super Modelspoorder
    • Rick's Modelspoorweg Blog
« Reactie #29 Gepost op: 24 juni 2013, 14:37:48 »
Zo naast elkaar kun je goed zien wat er veranderd is, en wat Wim al zegt, echt geweldig geworden.
Heel knap, om hem zo te verkleinen zonder dat je het ook kunt zien dat hij verkleint is.
Prachtig lokje voor een smal spoortje.
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.