Registreren is gratis. Lees hier de gedragsregels van het forum voor meer info.
dacht dat je er normaal antiparallel diodes moet overzetten.
Vergat ik nog even te vragen: hoe branden die leds als je loc langzaam rijdt; dan krijgen die leds natuurlijk ook minder stroom.
Alleen een heel klein en onbelangrijk dingetje (heb je Wim ook weer): je hebt bij het stootjuk op je smalspoorbaan twee buffers laten zitten. Waarschijnlijk een stootjuk van een N-baan, maar zoals je weet gebruiken ze op een smalspoorbaan geen buffers.
Ik dacht nog: "Die Pierre heeft 'm daar vast neergelegd met het idee van: 'Daar moet nog een stootjuk, maar ik ben er nog niet uit welke het moet worden'". En omdat ik het eigenlijk al wist, was het een tamelijk overbodige vraag.
Maar, je Anna-locjes zien er puik uit. Ze hebben ook precies de goede aandrijvingen; dat heb je weer scherp ingekocht. En voor ik het vergeet: je steenkolen zijn geniaal!
Ook ik vind dit topicje geniaal. Gouden handjes heb je, Pierre .En de foto's en tekst zijn zo duidelijk dat je kunt spreken van een workshop.En daar is dit forum blijkbaar goed in.
Heel mooi Pierre!Wat kan ik er meer over zeggen? heel mooi Pierre, heel mooivoor de rest, Sprakeloos
Ik heb ook nog drie simpele uitvoeringen maar ik zie wel wat ik daar mee doe.
Ik heb nog ??n simpele versie. Handelswaarde nihil. Ik denk dat ik daar iets geks mee ga doen: misschien wel de cabine (of hoe heet zo?n ding) overdwars doorzagen, smaller maken en er een smalspoorlocje van maak.
En dan gebruik ik het onderstel om er iets anders omheen te bouwen.Maar, ik heb nog genoeg bakjes van de Chinees liggen, gevuld met projecten.
Dan zal het wel een leuk oud Chinees locje worden Wim.
Citaat van: Pierre op 22 juni 2013, 09:23:16Dan zal het wel een leuk oud Chinees locje worden Wim. Let jij maar eens op... praatjesmaker!
Aanvulling: Pierre, als je een keertje tijd hebt wil ik dat Anna lokje wel eens op ??n foto zien met die smalspoor-Anna. Valt voor mij veel van te leren.