Na een rustdag vandaag lekker doorgewerkt.
Krijg nu een beetje het idee hoe het allemaal gaat worden en wat voor ruimte het in beslag gaat nemen.
Tevens de achterwand doorgetrokken, moet nog 1 plaatje in, 6mm dat verkopen ze dan weer net niet bij de bbm (buurtbouwmarkt) dus morgen maar even naar de bouwmarkt voor de makers, die hebben wel 6mm.
Tevens even getest of ik nog redelijk bij de ramen kan komen want tja, die zullen af en toe wel eens gezeemd moeten worden en in de zomer is het ook wel lekker als er een raam open kan om een beetje te luchten.
Gaat allemaal redelijk goed, even een opstapje erbij en ik kan er bij.
Gelijk fotowand besteld en nog wat K-rail want over de Ahr komt een brug en daar wil ik niet de C-rail op zien, tevens de grootste radius besteld voor de bocht naar het raam gedeelte. Dat moet ook nog verkant gelegd worden en dan is een grote boog wel mooier.
Heb nog even gedacht aan flexrail maar met 2 stukken 2251 komt het ook wel goed en hoef ik niet de staven door te slijpen voor de bezetmelders.
Even nog een paar fotootjes gemaakt en dan morgen de rommel beetje opruimen en overtollig gereedschap naar de schuur brengen.
Linker hoek

rechter hoek

frame van module 2.

De afdekplaat wordt aan het einde schuin afgezaagd beetje in de vorm van de rivier de Ahr die daar komt te lopen.

Daarna ga ik verder met een tracé zodat er een open gedeelte komt.
Daar gaat het landschap glooiend langs de oever van de Ahr komen.
Dit wordt morgen uitzoeken en opruimen.

Wordt morgen een rust dag (ben ik nu wel erg aan toe) met wat klein huishoudelijk werk, vrijdag is oppasdag dus dan komt er ook niet veel van, zondag weer een dag.